zivot moj...

utorak, 07.02.2006.

uh...sto mi se to desava/?

nemogu spavat...e tihana me maloprije jako razocarala.. ne znam jesam li ljuta na nju ili bijesna ili nesta drugo... bile smo na sokicu sa ivanom i ivaninim bratom Markom (mmm..i on mi se svida..)... odmah ispod moje zgrade je kafic u koji navratimo svakih malo... vec nas svi tamo znaju i uvijek dignemo atmosferu... ja i ivana smo pustala pjesme na juboxu , plesale (iz sprdnje...) i pjevale...tihana nas je samo pogledavala i pitala nest kao u smislu jesmo normalne... zvale smo ju da nam se pridruzi i nije htjela... ubrzo je dosao njen dragi i dosao do mene i ivane i reko nest u smislu kao cure legende ste ... ubrzo smo se poceli zabavljat s njim dok je tihana cijelo vrijeme sjedila ko kip na stolici i buljila u plazmu... marko i ja smo se nesta prepirali (a onda je tihanu uhvatila ljubomora) ... gospodica mi je odvezala masnu na kosulji, a ja sam ju samo zbunjeno pogledala, a onda je nabacila neke jadne spike kako se ja svima nabacujem i da svi decki uvijek gledaju mene... hmmm.... pa sta ja tu mogu.....

- 22:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #