My favourite:

AZRA: Provedimo vikend zajedno
o.k. ludo
moram da te pitam
što te veže za prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend zajedno

ljubav je priča iz lažnih magazina
ljubav je miljama daleko od nas
kada me provociraš
nalazim da ti se sviđam
ne furaj se djevojko na nas

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše zabavljam

nudim ti šokove
imbecilne tulume
nudim ti popljuvane gradske ulice
nudim ti dosadu peting i disko muziku
ali nema veze
može i gore




Nirvana:Lithium
I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors (Alt: We broke our mirrors)
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I'm not scared
Light my candles, in a daze
'Cause I've found god
Hey, hey hey

I'm so lonely, but that's okay, I shaved my head ...
And I'm not sad
And just maybe I'm to blame for all I've heard ...
But I'm not sure
I'm so excited, I can't wait to meet you there ...
But I don't care
I'm so horny, but that's okay ...
My will is good
Hey, hey hey

I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack

I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors (Alt: We broke our mirrors)
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I'm not scared
Light my candles in a daze ...
'Cause I've found god
Hey, hey hey

I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack



Patrola:Ne pitaj za mene
Ne pitaj za mene
prva svjetla se pale
dolaze praznici
i ljetno raspoloženje

Dok prolazim gradom
u ove sunčane dane
osjećam uzbuđenje
kraj mene blješte reklame

Ne pitaj za mene
kasno je za sve
ne pitaj za mene (ne ne)
Kasno je za sve

Putuj, putuj
svi čekaju na tebe
putuj, putuj
mm, pogledaj me

Ne pitaj za mene
kasno je za sve
ne pitaj za mene (ne ne)
kasno je za sve

Kraj je godine
školska dvorišta su prazna
pune se obale
tek sada, sada si važna

Ne pitaj za mene (ne ne ne ne ne ne ne)
prva svjetla se pale
dolaze praznici
i ljetno raspoloženje

Ne pitaj za mene
kasno je za sve
ne pitaj za mene (ne ne)
kasno je za sve



Film:Pjevajmo do zore
Vi prekrasni ljudi
S vama mogu cijelu noć
Biti budan i sanjati na nogama
Sanjati na nogama

Vi prekrasni ljudi
Vi ste sve što imam ja
Ne znam gdje je moja draga
Noćas spavala

Pjevajmo do zore

Evo dolazi zora na zlatnim stopama
Ti kucaš na moja vrata ja ti otvaram

Uzalud saginješ glavu
Sve ti vidim u očima
Znam da ti više nisi dijete
Već žena koja tajnu zna

Noćas sam najljepši na svijetu
Divno je plesati u zboru
U gomili veselih drugara
I čekati zoru, čekati zoru



Film:Sjećam se prvog poljupca
Sjecam se prvog poljupca
Samo on je bio sladak
Sjecam se prvog dodira
Samo tada sam drhtao
A onda su nestala osjecanja
Ne osjecam nista, samo se sjecam

Imao sam stotinu djevojaka
I one su imale mene
Dao sam im moju ljubav
I zato je vise nemam
To je dobro, vise nema problema
Ne osjecam nista, samo se secam

Vjeruj, nema zivota od sjecanja
Dao bih milijardu dinara
Za jedan sekund prvog poljupca




Jedna meni jako draga pjesma...
Haustor:Mijenjam se
Mijenjam, mijenjam se skinuo sam bradu i brkove
Pokušat ću naći novi lik suvremen

I radim sada sve što nikad nisam volio prije
I ako pritom netko drag mi strada nisam kriv

Jer mijenjam, mijenjam se mijenjam, mijenjam se

Stare nazore odbacit ću srušiti mostove
Pokušat ću naći dosta snage za ponovo

Jer mijenjam, mijenjam se mijenjam, mijenjam se

I kosu ću skratiti, jer možda bolje je to
(Nikad ne znaš, probati treba)
Na sasvim nova vrata izaći ću van
(Nikad ne znaš, probati treba)

Već se čude svi stari znanci i drugovi
I pitaju me: stari, kaj ti je ? Kaj si to ti ?

Jer mijenjam, mijenjam se mijenjam, mijenjam se







nedjelja, 03.07.2005. - 11:29

opet bez naslova

Sinoć se nisan baš moga sitit šta mi je točno rekla, sli sad mi se pomalo vraća...rekla je nešto tipa da želi malo bit sama, jer da nikako nije sama. Sinoć nisan moga zaspat od 1 do 3, jer san samo mislija kako ću ja ostat sam, po jebenog života ja san sam, u ovih 6 miseci nisan bija ni s jednom ženskom, osim s njom (2 puta)...samo mislin na to kako ću opet cilo jebeno lito provest sam, kako će opet počet jebena škola, ja ću bit sam, i zima će doć, a ja ću svejedno bit sam..... Neznan jeli problem u meni, jesan li toliko jebeno gadan ili san glup ili nezanimljiv, ali nikad nisan ni na jednu žensku utjeca ka na nju, niti je ijedna ženska utjecala na mene, ka ona.
Čudo je koliko me ljudi pitalo zašto uvik sidin sam, a ja ne znam odgovor, točnije neznam kako odgovorit...

- Reci.... (4) - Izbaci na papiru - :)

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malkice o meni
Ja san luckies iz Splita.
Uskoro ću u 2. razred jedne od splitskih gimnazija
Iman 16 godina

Po horoskopu san rak, najdraži su mi drugi rakovi, a najbolje se slažem sa škorpionima
Volim biljar, kavu sa šlagom, internet, čokoladu, sunce, kišu...
Nevolim vjetar, glupe ljude, laži (osim ako su moje), toplo pivo, cajke, školu...

*originalan sam...dakle jesam!
*ne upotrebljavajte moj blog protiv mene (please :))

*griješiti je ljudski, a bacati krivicu na druge još je ljudskije
*svi ljudi griješe, neki više, a neki stalno
*tri najlipše stvari na svijetu su:
1.cigareta prije sexa
3.cigareta posli sexa
*nikad ne pijem osim kad sam sam ili kad sam u društvu
*pred wc školjkom svi smo jednaki
*jedite govna, 600 000 000 valjda znaju šta rade
*pušenje ti skraćuje cigarete