Contact Tables


TO MOGU SAMO PETRA I MARINA...I JA I TEA :) - ZAUVIJEK U SRCU 8.A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Blog.hr

Image hosting

Image hosting




LINKOVI

me Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

e...ovo je tako fora...obavezo probaj

evo ovaj me jako podjeća na Teu(nadimak joj je Štrumf i ona non-stop spava)
™ Cuteberries.com - Cartoon Dolls, Cute Disney Graphics, Saniro Graphics, Myspace Pictures, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace goodies, Myspace stuff and more ! ™


Evo linkovi ljudi mojih poznanika i onih koje poznam prek bloga:

naša mala MaFijananut
UNA moja jedna JEDINAthumbup
Grga moja najslađanaughty
Teica moja najdražasmijeh i njezin depresivni blog
Čička moja ljubljenathumbup
Petra Kolarec

Dora i Flavia
Valnea i Silvija

Iwa
M!@*
Pepla
Nata-Nirvana
Marta
Amy
-------------------------------------------
Marcela
iwa
Marijana
Mesarić
Ico
noki
Dadek ili u_3pm
Tina & Nina
-------------------------------------------
Monika
Marina
Dajana
Petra
Marina,Petra,Dajana,Monika

Titty
Ines
-------------------------------------------
Knežaaaaaa
Puma
Moany
Sweet Iva
Sandy
Barbara
Ivana
Salien
Human beast
vještica
Bonnie
bitch10



image hosting for myspace

image hosting for myspace



JAGODICA-BOBICA RULZ
Customize your blog

Customize your blog



Just SMILE
free image hosting

free image hosting



Click here to get avatars like this!...koja fora

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



NE ZNAM ZAŠTO AL BAŠ MI JE OVO SLATKO
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

layout for myspace

layout for myspace




evo jedna stvarčica bez koje ne znam kako bi živjela...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


uvijek je uz mene,a najdraži mi je kad imam 100tinjak kn na računu :)


Ti si ...
Counters
Counters
...posjetitelj mog bjogića(od 29.04.06)


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Bokich mah evo nešto o meni:


Dress Up Games, Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com



™ Cuteberries.com - Cartoon Dolls, Cute Disney Graphics, Saniro Graphics, Myspace Pictures, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace goodies, Myspace stuff and more ! ™

MySpace Layouts

MySpace Layouts


IME:Sanda
PREZIME:%+,,,-*<<<#$!!" :p
GOD:15
DAT.ROĐENJA:22.08.1991
HOROSKOP:Lavica thumbup
RAZRED:1.c!!!!!smijeh
ŠKOLA:Ekonomska
OPIS:Niska...jako niska (157cm),48kg,duga tamno smeda kosa,smede oci.
Inace sam vesele naravi...zapravo volim bit vesela i smijeskati se po cijeli dan bez razloga onda se ljepse osjecam.Uzasno sam tvrdoglava i ljena.Vecinom kazem što mislim i to je meni osobno dobro(ja bi bas voljela da mi svi sve govore u facu a ne da seru okolo a ne zele mi to rec u facu)al ljudi ne vole cuti kritike (o sebi ili tako necemu)pa ne vole bas tu moju osobinu,al kaj bi im ja...

HOBI:volim...ma obožavam se rolat i živim na rolama

MySpace Layouts

MySpace Layouts


LJUBAV:imam decka,Ivan Biljancerek ....skupa smo 11 mj. =)
ovo vam je on
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge




Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


blog layouts

blog layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts






Click here to get avatars like this!


Evo nova pjesmica...nisam ju ni ja nikad prije čula


evo svi smajleki:
cool-cool
rofl-rofl
kiss-kiss
rolleyes-rolleyes
wink-wink
yes-yes
no-no
eek-eek
nono-nono
bang-bang
burninmad-burninmad
dead-dead
greedy-greedy
headbang-headbang
mad-mad
mouthwash-mouthwash
naughty-naughty
nut-nut
party-party
smokin-smokin
thumbup-thumbup
wave-wave
cerek-cerek
blabla-blabla
zijev-zijev
zaliven-zaliven
smijeh-smijeh
puknucu-puknucu
njami-njami
namcor-namcor
mah-mah
lud-lud
hrvatska-hrvatska
zujo-zujo

ZAUVIJEK U SRCU 8.A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.11.2006., nedjelja

TO MOGU SAMO PETRA I MARINA...I JA I TEA :)



AJMEeek!!!!Prije minutu(03:02h) smo se ja i Tea vratille iz naše tajne misije....hahasmijeh...uspješno obavljeno!!A sad da vam objasnim o čemu se radi...
Ovako...mislila sam da ću danas ic u Avigor kao i uvijek.I spremila se ja...otišla do kina,jer sam se tam trebala nać sa Biljanom onda malo prošetati i ić s njim u Avigor gdje su me čekale cure iz razreda.Ali dok sam čekala Biljana da siđe dolje(kod kina) srela sam Teu.Došao Biljan,Pričali s Teom i odlučili da ćemo ju otpratit do doma(oko 19:45h) i onda ić u Avigor.Zapričali smo se ispred Teine kuće.Tea je došla na ideju da bi mogla spavatzijev kod nje.I ja nazvala mamu i pitala dali smijem prvo ić u Avigor i onda kod Tee spavati naravno nisam smijela sa obrazloženjem kao da ne dolazim kasno kod nje doma i bla bla blablabla....oko 8:30 smo još uvijek stajali pred Teinom kućom i pričali bilo nam je baš odlično.Ja sam odličila da neću ići u Avigor pa sam opet nazvala mamu da ju pitam dal bi smjela spavat kod Tee ako ne bi išla u Avigor nego bila samo vani pred kućom-TO MI JE DOPUSTILAthumbup!!! jeeiii... Onda smo otišli malo do Radnika jer smo vidjeli da je murija tam nekog zaustavila al dok smo mi došli oni su otišli,pa smo se otišli prošetati po terenu...Tam je baš fora po mraku i onak reflektori-super je....Biljan nam se onda malo preseravaodead i rekonstruirao kako je zabio gol,ne tak davno kad su igrali s Dinamom.Onda smo se vratili ispred kuće još pričali i zajebavali se...pa je Biljan morao doma i onda smo mi otišle doma.
Gledale telku,gledale slike sa laptopa i bile na msn-u.Tam su bile Marina i Petra,rekle su nam da Marina spava kod Petre pa smo se počele dogovarati kako bi kasnije(oko 2h) pobjegle od doma i otišle malo šetati do kina...Dogovorile smo se da će one doć do Teine kuće i onda nas nazvati na moj mobitel(JER JE TEICA SVOJ JUČER IZGUBILA TJ.NEKO GA JOJ JE UKRAO JER GA JE OSTAVILA U JAKNI-Molim pljesak za biserku Teu...pljes-pljes)Tak je i bilo one su nas nazvale i počelo je iskradanje...
Prvo smo morale proć kraj sobe od Teinog buraza koji je bio full budan jer je tek došao doma,onda otvoriti neka škripava vrata proći kraj spavaće sobe od Teinih i onda izać kroz još jedna vrata koja smo morale ostaviti otvorena,tak smo izašle iz prvog dijela stana(zapravo kuće jer Tea živi u kući ali samo na gornjem katu,ma nije ni bitno...)...spustit se niz stepenice koje full lupaju ko da su šuplje i otključati vrata koja su 2 puta bila zaključana i to se jako čulo jer je full tišinabang.Malo nas je puco adrenalin....al fora je!thumbup
Izašle smo iz kuće i baš tada su prolazila neka 4 tipa kaj su se smijali winkko idioti.Pogledamo malo bolje a oni se smiju Petri i Marini jer su : 1.se skrivale iza nekih malih stupića i nas čekalebang 2.jer su na nogama imale kućne papučeludzujo i to one velike zimske kaj najčešće imaju lik životinje one su imale sa pesekima.Dođemo do njih a one vrište od smijeha.Maknemo se od Teine kuće prema Radniku...tam smo se malo slikale sa mobitelima i onda smo krenule prema kinu.Kod kina nas je špricala voda kaj zaljeva ona travnata brda...odlučile smo pobjeć i onda je Petra stala u onim svojim papama(ja tak zovem te kućne papuče) u vodu pa smo opet još malo za promjenuu vrištale od smijeha.Zujale mi tak malo oko kina gledali kineski dučan i krenule prema doma jer nas je cijelo vrijeme bila trta da nas starci ili tein buraz ne skuže.Dok smo išle prema doma koga god bi srele ja bi im se derala da pogledaju u cipele od Marine i Petre-njih je bilo tak bedmad!!!SORRY CURE,SAMO SAM SE ZEZALA!!!Hodamo mi dalje po onoj mračnoj stazici iza Bakarića kad tamo nas neka 4 lika zaustave i jedan od njih nam ide bljeskalicom od moba u oči i dere se CURE NEMOJTE SE BOJATI!! eekMarina i Petra su počele vrištat blablaa ja i Tea bježati(Kasnije su se Petra i Marina opravdale da nisu sa nama bježale jer nisu mogle u papama) onda smo skužili da je to Kolarec sa nekim svojim frendovima pa su nas zvali da dođemo do njih.Malo smo bile s njima i pričali tj.smijali se i onda smo otišle domeka.Žive i zdrave se vratile.Niko nas nije skužio.thumbup..tak da ćemo predložiti curama da u budućnosti jedan dan da ja spavam kod Tee,Marina kod Petre i Monika kod Lucije.Baš je bilo zabavnonut,ali malo hladno pa sam ja dala Petri svoju jaknu jer je ona bila tanko obućena a ja sam imala potkušulju,majcu i još neku debelu dolčevitu,a ispod traperica donji dio neke Teine piđame i štample i čarape ugl.ne kajem se kaj sam se obukla u 500 slojeva iako sam izgledala ko debil.
pussamahwavekisskisskiss i pozz svim curama iz razreda(Mafijani,Grgici,Uni,Maji,Pepi,KatiVlatkici,Dariji,Placu,Ines i Tonki koja mi redovno pomaže u testovima) još puseka i pozzića mojoj Teici,Helenici,Monikici naravno PETRI I MARINI BEZ KOJIH OVA VEČER NE BI OVAKO LUDO PROŠLA !!! pozz i puse Čički,Devi,Luciji,Šmrkovima,Lukici,Juri i xyzqw.............SVE VAS VOLIM I NARAVNO VOLIM I BILJANA!!

Svima vama VEEELIKA pusa al Biljanucerekkiss NAAAAJJJJJJJJJJVEĆĆĆĆĆĆAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

- 13:08 - Komentari (291) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Da možete mjeriti koliko ste na internetu da ne bi kasnije bilo problema kad dođe telefonski račun:(Petra K. ovo je za tebe :) )



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Click here to get more icons like this!






Click here to get more icons like this!



Click here to get more icons like this!


MySpace Layouts

MySpace Layouts




™ Cuteberries.com - Cartoon Dolls, Cute Disney Graphics, Saniro Graphics, Myspace Pictures, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace goodies, Myspace stuff and more ! ™


Click here to get avatars like this!
si vidla Tea?
Click here to get avatars like this!



Click here to get more icons like this!



Click here to get more icons like this!


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Click here to get more icons like this!


layout for myspace

layout for myspace




Click here to get more icons like this!


dollz.com" target="_blank">
Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

ha ha koja fora! :D
Pazi ti kak sam ja COOL...





Am I cool or uncool? [CLICK]
You are Cool!
You're pretty cool! People look at you and think.. 'wow.. that person is cool!' Congratulations. Use your position wisely and teach the dorks below you a thing or two. There's nothing like recruiting a cool person.
Cool quizzes at Go-Quiz.com

...al ko vjeruje u te gluposti





Horoscope for Leo
22 Apr 2006

Kwiz.Biz Daily Horoscopes for your Blog


EVO KAJ KAŽE O MENI(LAVICA) he he:
Leo is a Fire sign.You are an extrovert. You love to be dramatic and play to an audience. You are only truly happy when the attention is on you! You are a born leader and thrive on recognition for your accomplishments. You are sometimes arrogant and lack tact. Your charm helps you in social situations and you are in your element when addressing a small social group. Leos tend to be a little self important and need to consider the wishes and feelings of others in social situations.


Evo moj ljubimac hrčak(miškec ili Simba):


adopt your own virtual pet!





Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


™ Cuteberries.com - Cartoon Dolls, Cute Disney Graphics, Saniro Graphics, Myspace Pictures, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace goodies, Myspace stuff and more ! ™

Cursors