srijeda, 07.11.2007.

A kako je kada sve to izmjesas?
Uzivas
A probada te u ruci,
ma znas...
oni trnci su u pitanju!

Oh kako predivan pogled
Svi osjecaji na svom mjestu
A osjetila su ona koja su dobila
trenutnu nadmoc
Tako je i bolje

Sve one posesivno-drogeraske pjesme
ne dolaze u obzir
Snaga, moc i moc
Moc i snaga...bla bla bla....

Kazes da ti je lijepo
A nisi nikada osjetila tako sta
Niti dozivjela osjecaj
Samo si mastala
O kucici u cvijecu

Ceka tu kao najveca kucka
Koja zeli uzeti svi sto imas
Cak i tvoje dostojanstvo

Natjeraj ju da ti se pokori
I oprosti joj grijehe

zelim te poljubiti
Ma znas...
posljednji put...

ako su vrata moga srca zatvorena,
molim te ne udaljuj se.
kucaj i ako je potrebno
razvali vrata i udji
u moj život...




SAMO TVOJA

Iako si daleko od mene,
ne želim da sve u zaborav padne...
Ne želim te izgubiti,
ne želim samo tako te od sebe pustiti...
Moraš mi obećati da ćeš me zauvijek voljeti,
da me unatoč daljini nećeš zaboraviti...
Želim te čekati koliko god treba,
želim i dalje biti samo tvoja beba...

Nedostaju mi tvoje oči plave,
usne koje svakog mame...
Fali mi tvoj osmijeh
i onaj zavodljivi pogled...

Gdje god se okrenem sve me na tebe podsjeća,
moja tuga tada je od svega veća
i pitam se gdje je nestala sva ona sreća...
Dopusti mi da ostanem tvoja ljubav jedina,
da i dalje budem samo tvoja luđakinja...

samo da vam kazem da sam se vratila i
pocinjem redovito pisati...kissach...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

15:35 - Komentari (26) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.