<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> evo me...opet - lucijingarfield008 - Blog.hr }
< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES
Opis bloga

blablawavenjamifinonamcormahludzujopjevawinkkissgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinpuknucuzalivenbangeekbeljzubocoolrofldeadsretantuzannosve o meni


Myspace Comments - Myspace Virtual Pet Cat Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

neki dobri blogovi

ela

andy i mony

dizajnevi

dizajnevi

love006

iwanawu

sve o životinjama i kućnim ljubimcima

bratz

cool blog

music girl

winxince

nešto o meni

ime:lucija
prezime:nije važno
naj piće:gusti sok
naj hrana:pizza
naj boja:plava i naranđasta
naj životinja:papigice i mace
škola:3.osnovna varaždin
naj prijateljica:eleonora,nina,dora,ivana,....
kućni ljubimci:lili,maza_mace,fifi_papiga,lara_pas,
kiki_kanarinac

Garfield Coolcat Gif Pictures, Images and Photos

Garfield Pictures, Images and Photos
Myspace Comments - Pet Bird in a Cage Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

evo malo slikica



GARFIELD Pictures, Images and Photos



GARFIELD Pictures, Images and Photos



garfield Pictures, Images and Photos

četvrtak, 12.02.2009.

evo me...opet

nuthvala svima koji su mi komalinut
na rukometu je super!!!partyiako sam malo razočarana što je hrvatska izgubila zadnju utakmicu
protiv francuske...hrvatskaali ipak srebrothumbup!!!!dobro su igrali i za sve su krivi glupi suci..naravno danci.eeknonoja sam nažalost bolesna pa nejdem na rukomet..cryvaljda ću sljedeći tjedanyesnadam se...
sada idem..bokmahwaveostavite mnogo komovafino

- 09:23 - Komentari (72) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.