Nisam ya rođena da bi pisala naslowe - Zakon blogić - Blog.hr

Ne pisem novi post dok nemam barem 100 kommova

ne ostawljajte mi one mother fucking lance srece i takva sranja!!!

tko mi ostavi barem deset kommova mi ide u linkiche

avril Pictures, Images and Photos

Coelinho






summer
myspace layouts

myspace layouts



Cool Graphics







O meni
Ime:Lucija (Luce)
Prezime:.............zaboravila
God.:12
Volim:
obitelj
prijatelje
slatkise
zivotinje
muziku
swoga zeku
Avril
crnu
ljubicastu
i
pinki boju
yednog decka
punk
plesati
nowcice
i
yos
swasta...

Ne volim:
brokulu
neke likowe iz moga razreda
zaprawo likice
swe decke iz moga razreda
i yos swastaaaaaaaaaa


komentari yes/no

dizajn by:mare_d_malla s marsa =))

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svasta i nesto i jos svasta i nesto

Linkovi


t€ncili
moj i tenin blog
moy blog
moy i Tenin new blogzubo

Omg-kak je cute!!!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

maj msn: divljakusha_12@hotmail.com

15.11.2008.,subota,

Nisam ya rođena da bi pisala naslowe

smijehPrwo tnx na kommovima
Btw Tena nebi crkla da malo kommas znasbang
Uglawnom oway post ce za promyenu biti malo duzi
Pa da pocnemeek
Prekyucer sam imala povjest.Likica me ispitala i dala mi 3,4,4
Mislim niye da se zalim ali sam znala za puno wise!zubo
Na matematici sada radimo geometriyu.headbang
Ya wam to nic ne razumijem.Mislim ne razumijem ja nic u matematici,dokaz ye to shto sam iz matematike prosle godine imala 2nut
Yucer smo Tena i ofkors ya isle po sendwic u Pinokionjami(fast food blizu skole)
Oway put ye Tena imala paragreedy a ya ne.
Ali posto ye Tena tako dobra prijateljicalaze(za owog smajlica se salim) prepolowile smo sendwic jer je bio ogromnithumbup
Pa smo se ljepo napapale i onda zezale one klinc oko skolerofl
Dobro zezale smo mi i ove wece ali to ye malo boringzijev
E da yucer ye tena bila kod mene ali nazalost samo do 9
zato shto ye mama nije pustila da pava kod menecry
Ali nema weze yer smo sweyedno stalno zayedno
Eto to ye to ljudovi kommayte miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


pozz:Teni,Lani,Karli;Sari I,Sari S...i jos mnogima ali mi se neda pisati

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.