Ey ljudeki - Zakon blogić - Blog.hr

Ne pisem novi post dok nemam barem 100 kommova

ne ostawljajte mi one mother fucking lance srece i takva sranja!!!

tko mi ostavi barem deset kommova mi ide u linkiche

avril Pictures, Images and Photos

Coelinho






summer
myspace layouts

myspace layouts



Cool Graphics







O meni
Ime:Lucija (Luce)
Prezime:.............zaboravila
God.:12
Volim:
obitelj
prijatelje
slatkise
zivotinje
muziku
swoga zeku
Avril
crnu
ljubicastu
i
pinki boju
yednog decka
punk
plesati
nowcice
i
yos
swasta...

Ne volim:
brokulu
neke likowe iz moga razreda
zaprawo likice
swe decke iz moga razreda
i yos swastaaaaaaaaaa


komentari yes/no

dizajn by:mare_d_malla s marsa =))

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svasta i nesto i jos svasta i nesto

Linkovi


t€ncili
moj i tenin blog
moy blog
moy i Tenin new blogzubo

Omg-kak je cute!!!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

maj msn: divljakusha_12@hotmail.com

02.10.2008.,četvrtak,

Ey ljudeki

zuboEy ljudeki!Prwo hvala na kommovima ali imam jedno pravilo!VISE NECU PISATI POSTEKE DOK NE DOBIJEM BAREM 50 KOMMOVA!!!
Pa znate sta to znaci!Kommajte mi!!!smijeh
Nemam danas bas inspiracije ali evo.Iduci put ce te dobiti nekoliko slikica mojih frendova i naravno mene (I mog zeke)naughty
Evo nistra novoga nema kod mene osim sto sjedi sa nekim Marijom.Mislim lik nije tako los ali malo futa po cigaretama.Danas sam bila u skolskoj kuhinji i morala posluzivati ona mala cudovista od djece, mislim na one od 1. do 4. razreda.Ali bez brige nisu ni oni stariji nic boljiheadbang Pa sada evo malo slikica a vi kommajte

Photobucket





avril

avril lavigne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.