Ej ljudeki - Zakon blogić - Blog.hr

Ne pisem novi post dok nemam barem 100 kommova

ne ostawljajte mi one mother fucking lance srece i takva sranja!!!

tko mi ostavi barem deset kommova mi ide u linkiche

avril Pictures, Images and Photos

Coelinho






summer
myspace layouts

myspace layouts



Cool Graphics







O meni
Ime:Lucija (Luce)
Prezime:.............zaboravila
God.:12
Volim:
obitelj
prijatelje
slatkise
zivotinje
muziku
swoga zeku
Avril
crnu
ljubicastu
i
pinki boju
yednog decka
punk
plesati
nowcice
i
yos
swasta...

Ne volim:
brokulu
neke likowe iz moga razreda
zaprawo likice
swe decke iz moga razreda
i yos swastaaaaaaaaaa


komentari yes/no

dizajn by:mare_d_malla s marsa =))

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svasta i nesto i jos svasta i nesto

Linkovi


t€ncili
moj i tenin blog
moy blog
moy i Tenin new blogzubo

Omg-kak je cute!!!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

maj msn: divljakusha_12@hotmail.com

23.09.2008.,utorak,

Ej ljudeki

zuboHvala!!!!!!!!!Na kommovima naravno!Pa evo nisam vam se dugo javljala jer sam bila bolesnaeek.Pa mi je zivot bio tako lijep.Ukratko nisam bila u skolisretanpartythumbupzujozuborofl.Mogu vam rec da su mi nedostajali neki ljudeki (naglasavam neki).Ma falila mi je i skolalazelazelaze
Najvise moja Tencili!!!Tena posto znam da ces ovo citat kommaj!!!
Pa idem ja sada polako jer moram ici vracati kommove pa... ljudeki pozz od mene do sljedeceg pisanja!!!mahwavezubo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.