petak, 12.10.2018.

PETAK PETAK

Danas je petak. Osjećam se kao da u životu nisam doživjela duži tjedan. Danas se nisam baš naspavala jer smo imali njemački u 8 ujutro. Na njemačkom sam dobila 2 petice moram se pohvaliti imala sam 20/20 bodova. Kada sam došla kući jela sam makarone u bijelom umaku koje sam ja napravila i to mi je najdraže jelo. U školu sam krenula u pola 1 i stigla sam za 15 minuta. Danas u školi je bilo PREDOBRO ne znam zašto ni kako ali jednostavno je. Cijeli dan sam bila super raspoložena i plesala sam i smijala se i pjevala i sve po malo. Još k tome sam i dobila još jednu peticu iz vjeronauka jer sam napisala dobar sastav o prijateljstvu. Sjetila sam se nečega...Ovo je moj zadnji post na blogu. Ne znam jesam li tužna zbog toga ili sretna ali mislim da je 50-50. Dragi moji čitatelji i čitateljice bilo mi je drago surađivati s vama i sada se moram oprostiti od vas. Hvala vam na svim dobrim komentarima i hvala na podršci, a sada idem i to zauvijek možda. Posljednje laku noć od mene. cry kiss wave

- 21:26 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.