četvrtak, 11.10.2018.

Četvrtak

Danas je četvrtak i super je dan jer je poslije četvrtka...ŠTO? PA PETAKK!! YESS!! Danas sam se probudila super i naspavana. Ujutro sam napravila sve kao i inače (oparala zube, umila se, obukla se, jela itd.). Danas smo svi u a i b razredu dobili 1 iz biologije, ali baš svi. Ako se pitate zašto to je zato jer niko nije riješio neke listiće o spolnim nekim organima i tako. Danas sam čak dobila i 3 iz matematike hehe. Zapanjujuće zar ne? Da da. Ja sam sada jako umorna i mislim da ću sada ići spavati. Laku noć.

- 21:44 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.