ponedjeljak, 08.10.2018.

DAN NEOVISNOSTI

Danas je ponedjeljak i danas je Dan neovisnosti i danas ne idemo u školu hehe. Ovo nam je kao vikend od 3 dana. Super je! Danas sam se kasno ustala ali bar sam se naspavala. Ja sam mami pomogla napraviti ručak a brat je pomogao tati malo počistiti dvorište. Poslje ručka, ja sam otišla malo u sobu ponavljati, učiti, pisati zadacu itd. Kada sam sve fino ponovila uzela sam laptop i pusila pjesme i uz pjesme presložila svu odjeću iz ormara. Sada mi je baš sve uredno. Kasnije sam se istuširala i oprala kosu i još malo ću ići spavati. Doviđenjaaa 

- 20:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.