subota, 06.10.2018.

Slavljee

Danas je subota. Napokon!!! Ustala sam se rano i odmah sam se išla tuširati i prati kosu jer smo u 14:00 sati bili pozvani kod bratića na rođendan. Ja sam do 12 već bila gotova i do tada sam igrala svoju najdražu igricu league of legends opet. Na rođendanu je bilo super i zabavno. Kući smo došli oko 17:30 jer je tata morao ići na posao. Kod kuće smo ja i moja mama ostale poslije same jer je moj brat otišao kod prijatelja, a tata je otišao na posao pa smo gledale film. Ja sam nam napravila kokice i film je bio jako dobar. Poslije filma ja i mama smo malo sredile kuću. Ona je usisala, a ja sam prebrisala podove. Nakon čišćenja ja sam odlučila igrati svoju igricu a mama je bila u dnevnom. Ja sam do sada to igrala i jako sam pospana ne znam zašto ali sada idem spavati. Znam da je čudno jer će tek sada 22:00 ali dobro, što se tu sada može. Sutra je nedjelja i malo ću se sutra odmarati i naspavati. Laku noć. cerek

- 21:34 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.