petak, 05.10.2018.

Helena i ja...

Za današnji post imam nešto drukčije. Ispričati ću vam jednu smiješnu priču. Jednoga dana Helena i ja smo se dogovorile da ja dođem malo kod nje. Ja sam krenula prema njenoj kući i ona je krenula prema meni da se nađemo na pola puta hahaha. Išle smo biciklovima i kada smo prolazile kraj jedne ulice auto nas je skoro pregazio jer nismo mogle vidjeti ide li auto ili ne. Jako smo se uplašile ali smo se i smijale, čovjek koji je vozio auto se jako uplašio jer je mislio da nas je udario. On je izašao iz auta i pitao nas jesmo li dobro i mi smo mu rekle da jesmo. Poslije toga smo Helena i ja došle kod Helene. Njena mama je pravila pizzu i trebalo joj je brašna pa je nama rekla da joj odemo kupiti 2kg brašna do trgovine. Mi smo došle u trgovinu i našle brašno u pakovanjima od 1kg. Ja sam rekla Helena evo brašno i Helena je rekla šta ćemo mi sad kad su pakovanja samo po 1kg a nama treba 2kg brašna hahahahah...da...

- 19:52 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.