srijeda, 03.10.2018.

Škola, škola i samo škola...

Danas mi je bilo jako dosadno u skoli i nista zanimljivo nismo radili. Jedva sam cekala da se vratim kuci. Kada sam dosla napokon kuci jela i sam i legla spavat. Kad sam se probudila napisala sam zadacu i sve ponovila za sutra. Poslije toga sam igrala svoju najdrazu igricu na racunalu LOL- league of legends. Mogu provesti sate igrajuci tu igru i nikad mi nece dosaditi. Sada sam u krevetu, lezim, gledam videe na youtube-u i jedem cokoladu. Bas mi je fino. Jos malo idem spavati jer idem ujutro u skolu pa da se stignem naspavati. Laku noc.

- 22:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.