nedjelja, 23.09.2018.

Moj rođoš

Danas sam se ustala ranije nego inace. Kad sam se malo razbudila otisla sam se tusirati i poslje toga sam pomogla mami peci kolace jer sam danas slavila rođendan. Dosli su mi prijatelji i bilo je super. Pogledali smo 2 filma ali ni jedan nismo bas do kraja pogledali. Maloprije su svi otisli, a moja soba izgleda kao da je bomba u nju pala. Jako sam umorna ali sam se super provela jej.

- 22:38 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2018 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2018 (11)
Rujan 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj blog. Ničega zanimljivog neće baš biti ali tko zna možda i bude. Ja volim pričati o svemu općenito.

Nešto o meni

Ja sam Lucija. Imam 14 godina. Idem u OŠ Stjepana Antolovića u Privlaci. Imam jednog starijeg brata Luku. Jako se volim družiti sa svojim prijateljima. Volim jako pse. Trudim se piti što više vode u danu ali mi ne ide jer zaboravim da sam žedna. To je više manje to.

Fun facts about me

Volim plišane igračke. Volim pse. Volim upoznati nove ljude. Volim kada se netko kulturno ponaša. Ne volim mačke. Ne volim nikakvo voće osim lubenice. Volim kada je u kući tamno sve tj. kad su roletne spuštene ali ne bas do kraja. Volim jako crtati i to je to.