moji najjj blogovi i stranice
angelica.blog.hr
(sve što želite znati o anđelima)
www.veritas.com.hr
(hrvatski katolički magazin,sve o vjeri)
www.ofm.hr/tabor(kuća susreta ,seminari za duhovnu obnovu)
rat protiv sotone
blog

lucijana-st

ponedjeljak, 03.10.2005.

KOMUNIKACIJA

Bog .... svi moji za početak rijetki,ali meni jako važni čitateljii:)

Odakle da počnem.
Učili su nas u školi najprije upoznati porijeklo riječi,tj.definiciju,a tim i samo značenje...:)

Riječ komunikacija latinskog je podrijetla, a označuje ophođenje među različitim bićima. Ona se može odvijati na tzv. verbalnoj razini (riječima) i neverbalnoj (tijelom, gestama, predmetima, signalima), kao i na horizontalnoj (među jednakima) i vertikalnoj razini u suodnosu: stariji-mladi, roditelji-djeca, odgajatelji-odgajanici.

Jedno od najnovijih otkrića s područja modernih bolesti zove se sindrom nevidljiva čovjeka. Svakoga je dana netko uz nas...
Zamjećujemo njegovu fizičku prisutnost, ali ga ne vidimo.
Odbijamo pogledati ga izbliza, jer nema zdrave komunikacije.
Potrebno je stoga stvarati pozitivne stavove kako bismo olakšali suživot sebi i drugima u međusobnim odnosima. Da bismo mogli normalno komunicirati, moramo biti prisutni.
Kad smo prisutni, moramo se potruditi biti "čitljivi", a da bismo bili "čitljivi", treba biti autentičan, tj. komunicirati iskustva i uvjerenja koja osjećamo i nosimo duboko u sebi.

Zašto pišem o tome? Ja vjerojatno kao i mnogo drugih ljudi svakodnevno osječam na "svojoj koži",rezultate pozitivne komunikacije i isto tako negativne komunikacije.U prvom slučaju sam neizmjerno sretna kada uspijem objasniti ono šta želim nekome reći.
U drugom slučaju sam tužna kada dođe do nekakvih nesporazuma do kojih nije trebalo doći da sam uspjela objasniti ono šta sam htjela.Ali s obzirom da u komunikaciji sudjeluju i utjecaji okoline,atmosfera,vizualni podražaji,zvučni,vremenska promjene,raspoloženje i skoncentriranost onoga tko ti je sugovornik...te sve iste okolnosti kod nas samih,često izgleda nemoguča misija.Zato ja osobno najviše volim pismeni oblik izražavanja,kada mogu bez tih vanjskih podražaja(češće smetnji) iznjeti što mislim i osječam.To mi je idealno:),ali ne može zamijeniti komunikaciju među partnerima,djecom,obitelji,poslovnu komunikaciju i sl.Kao dijete bila sam sramežljiva,povučena .Uklapala bih se samo u društvo koje bih poznavala,a u suprotnome samo bih posmatrala i analizirala situaciju da li bih se mogla uklopiti ili ne.Ako ne ostajala bih po strani.Moram ohrabriti sve one ljude koji se smatraju manje komunikativnima i sramežljivima da se to može promijeniti.Sticajem okolnosti kroz život naučila sam da ako se sama ne izborim za sebe da to nitko drugi neče učiniti.Tako sam bila prisiljena naučiti komunicirati.Najprije sam to naučila u životnim,obiteljskim malim stvarima,problemima.Kasnije sam dobila posao kod kojega je izrazito važna za uspjeh i realizaciju posla isključivo kumunikacija i to max. 15.min.na raspolaganju za izlaganje onog šta želite reći.U tih 15.min.(samo)ili dobijate posao ili ne.Tu sam naučila da morate ići u bit stvari i sve važne činjenice reći sažete,jer je tada osoba najviše skoncentrirana.Kasnije pažnja bježi ,razgovor se grana i vi teže dolazite do izražaja.Razgovor možete kontrolirati i voditi ga u željenom smjeru ako ste u prvih 15 min.preuzeli kontrolu,a kasnije ga samo usmjeravate u smjeru koji Vam odgovara.Nakon izlaganja,važno je saslušati suprotnu stranu.Nikada nemojte razgovarati u negativnom kontekstu.Nemojte nipošto lagati,radije nešto prešutiti nego lagati.

KOMUNIKACIJA SA PARTNEROM ...to mi je najteži dio komunikacije...:)Zašto?
Zato šta to nije poslovni razgovor...tu su uključene emocije...:)moram priznati da još uvijek tu učim...čovjek često misli ili da suprotna strana mora ako nas poznaje znati šta mi mislimo ili kako se osječamo,a ja sam se tu često prevarila,jer sam shvatila da partner nije vidovit da u svakom trenutku mora znati kako se ja osječam!
Stoga je važno reči ,čuj ja se osječam tako i tako zbog toga i toga...možeš li mi reći šta ti misliš o tome.Često puta sam izbjegavala vruče teme gurajući ih "pod tepih" smatrajuči da imam drugi put vremena za razgovor o tome da nebih pokvarila određene trenutke...ili radi mira u kuči...ili smatrajuči da samim skretanjem pozornosti na određen problem druga strana če to razumijeti i neče ponavljati određenu problematiku.Ali stvari "gurnute pod tepih se vračaju kao bumerang i vrlo brzo isplivaju na površinu.
Stoga svaki problem treba što prije rasčistiti i to do same srži.Nisam pobornik za svaku glupst iči iz krajnosti u krajnost,jer to čovjeka opterečiva,ali nakon dva ponavljanja istog problema,definitivno GA RASČISTITI!!!

"KOMUNIKACIJA SA BOGOM"
Najvažnija je osobna molitva koja dolazi iz srca.Nisu uvijek potrebne opširne molitve ili litanije.Na sebi sam osjetila da svako odsustvo od osobne komunikacije sa Bogom ili kroz molitvu ili vlastitim riječima utječe negativno na moj osobni život.Ali ne brinite !Kada se osječate kao da ste se potpuno udaljili od Boga bilo nemarom ili grijesima,te da ne osječate apsolutno ništa osim praznine...samo imajte na umu ako i takvim riječima se obratite Bogu on če učiniti da osjetite da ste opet povezani sa njim,jer on je uvijek tu kada ga trebamo,to je neiscrpni izvor oprosta,milosrđa i ljubavi.

za sada toliko...nastavak slijedi...:)

pozdrav i pusa od Lucije...

- 20:07 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj dnevnik
ljubav
duhovnost