moji najjj blogovi i stranice
angelica.blog.hr
(sve što želite znati o anđelima)
www.veritas.com.hr
(hrvatski katolički magazin,sve o vjeri)
www.ofm.hr/tabor(kuća susreta ,seminari za duhovnu obnovu)
rat protiv sotone
blog

lucijana-st

nedjelja, 02.10.2005.

Sv.nedjelja

Danas nisam išla na misu,jer sam u petak bila na misi povodom Sv.Jeronima,naučitelja crkvenih nauka,tj.crkvenim naučiteljem. Također volim jako osobnu molitvu,gdje mogu potpuno osjetiti dubinu iskrene molitve.Naišla sam na neke blogove na ovu temu duhovnosti,vjere i sl.Moram priznati da sam oduševljena tim stranicama.Naime danas ima neizmjerno puno ljudi,a i u mojoj bližoj okolini koji na pojam vjere,drže glavu u pijesku...Naime neki zahvaljujuči odgoju,drugi vlastitim odabirom,jer im je lakše ići "linijom manjeg otpora",drugi pak kažu da ne vjeruju u ono "šta ne vide".Ja osobno sam mislila da vjerujem u Boga,ali nisam živjela ni približno vjerski,naime tek nedavno sam stekla,uvjerila se i svom dubinom duše doživjela"živu vjeru".O svom poimanju vjere,put k živoj vjeri,mojoj okolini,pisati ću na ovim stranicama iz vlastitog iskustva.

upravo sam pročitala jednu ispovijest;

OTVORENO PISMO SVIM SOTONISTIMA


Sean Sellers, sotonist, pogubljen je 4. veljače 1999. za ubojstva koja je počinio. Ovo su njegove riječi upućene svima koji su krenili putem kojim je i on krenuo.
ulomak:
Zamislite dijete od 4 godine kako vas naziva lošim zato jer ga tjerate da jede krumpire i salatu umijesto bombona i ne dopuštate da pogleda "Petak 13-i". To je ista stvar koju mi činimo kada osuđujemo Boga jer ne razumijemo svijet. Jedino pobjeda nad tim ponosom i priznavanje naše malenosti, a Božje veličine će nadvladati takvo shvaćanje, a to je jedina stvar koju ponosni i oholi ljudi nkada ne učine.

Problem čovječanstva je njegova manjkavost. Mi sami u sebi nosimo poriv da činimo zlo, da činimo upravo one stvari za koje znamo da nas uništavaju. Poput pušenja. Razumski znamo da pušenje vodi do raka na plućima, a opet postoji milijunska industrija baš zbog toga jer još uvijek to činimo. Takva je naša narav. Dio slobodne volje. Da bi mogli izabrati između života i smrti moramo imati impuls ili želju koja će nas privući ka jednom od tog dvoga.

Sotona nije Božja suprotnost. To je najveća pogreška. Sotona nije tama dok je Bog svijetlo. Tama je jednostavno odsutnost svjetla. Sotona je manje od toga. Sotona je prepreka između čovjeka i Boga. Uzmite baterijsku lampu, osvjetlite njome zid i svoj dlan stavite na početak lampe. Svjetlo je Bog. Tama je odsutnost Boga. Dlan stavljen na izvor svjetla nije uništio svjetlo, on samo sprečava da ga vidimo. Svjetlo još uvijek svijetli, samo je skriveno ili iskrivljeno pred našim pogledom. Sotona je biće koje želi blokirati nas od Boga i svega Božanskog. On je neprijatelj čovječanstva. Biti odsječen od ljubavi, svjetla i topline znači umrijeti. A sotona je onaj koji donosi smrt – duhovnu, psihičku i fizičku. On je tužitelj, lažac i ubojica.



- 12:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj dnevnik
ljubav
duhovnost