NE ZABORAVI OSTAVIT KOMENTAR Dosadno bez Ive i Tifani - x-lucija-x - Blog.hr Lucijaaa OSTAVITE KOMENTRA PO PEDESETI PUT Eto vas ljudovi
MOJ BLOGIĆ

subota, 22.07.2006.

Dosadno bez Ive i Tifani

A evo ljudi,dosadno je nema Ive ni Tifani a i onih ludih muških:Škara,Frana,Joza,jbg dosadno je bez njihhhh...Oni sad uživajuuuuuu u kampu(vjerovatno im je super),ipak sam se predomislila oko bloga(sačvat ču ga)...Evo nešto ču vam napisat kako mi je bilo na mom i Ivinom rođendanu,prvo bilo je katastrofa,nekima ,a iskreno i meni,nismo se mogli dogovorit oko kupanja,tj.gdje čemo se kupat,eto dobila sam lijepe darove,četri najbolja dara su mi od Hane(svi djelovi simsa1)da vam kažem draži su mi simsi1,Tifany(šorc,majicu,pidžamu),Frano(košarkašku loptu,odlicna je)i to je to...

pozz za Ivu,Tifani,Tiffany,Jelene(2),Frana,Joza,Orsata,Hanu,Noemi,Teu,ma za sve pozz ,a on koje sam zaboravila biggg pozz.....................



Click Here to get this from FreeFlashToys.com!

- 11:44 - kOmENtaRi (7) - PrIntAJ - # Što si došo ako nečeš ostavit komentar
KOMENTARI,KOMENTARI,KOMENTARI

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.