NE ZABORAVI OSTAVIT KOMENTAR :::::::))))))))BEZ NASLOVA((((((((::::::: - x-lucija-x - Blog.hr Lucijaaa OSTAVITE KOMENTRA PO PEDESETI PUT Eto vas ljudovi
MOJ BLOGIĆ

četvrtak, 20.07.2006.

:::::::))))))))BEZ NASLOVA((((((((:::::::

Ma sve razmisljam da isbrisem blog ,nemam pojmaaa o cemu da pisem,sigurno svi mislite da mi je blog katastrofa ali pisete one doadne recenice super blog bla ,bla...Pa da mi napisete o cemu da pisem to bi bilo nesto najbolje,a neda mi se vise pisat evo danas u dva slavim rodendan iako je bio 12.7. pa cu vam mozda ako mi se bude dalo napisat kako mi je bilo i to vam je too,ako se ne predomislim oko brisanja bloga(da ga sacuvam)ovo je ljudi moji zadnji post(nevjerujem).

Pozzzzz za Ivu,Tiffany,Tifani,Joza,Jelenu,Orsata,Crnog,Martića,Hanu,bigg pozić koga sam zaboravila


Ma evo i slikee


Dylan Patton

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Olsenicee

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

i to je too



- 00:43 - kOmENtaRi (1) - PrIntAJ - # Što si došo ako nečeš ostavit komentar
KOMENTARI,KOMENTARI,KOMENTARI

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.