luceiiva

nedjelja, 24.12.2006.

konačno i mi

evo konačno mi....puno nam ljudi govori nek konačno napišemo novi post pa evo samo za vas...u ovih proteklih neznamo kolko mjeseci svašta se događalo...npr:bili smo prvi na odbojci,drugi na košarki za ostalo nije bitno:) mi dvije smo prošle s 5..hahahhanutnutnutnut sad je već Božić za čas i baš je lepo..doma su nam obitelji i prijatelji...yesyes kod ive Blaža već spava po 4 dan i jučer im je bilo zakon... s Pepom(Petar)su se razgovorali i pozdravil je ivinu mamu(jer mu je ona u domu medicinska sestra)ima tu još puno toga za reči...ali nema veze..Lucija je imala nastupe puno iz ritmike i bila je anđeo na korzu i dijelila je bombone..iva nastupa s svojim igrokazom(u ivancu,čakovcu,varaždinu,pušćinama)...e,da...puno poklona smo dobili(mislimo iva)lucija je dobila 1 ,a iva negde oko hmm....10...hahah...tonika je spavala kod ive i blaža i igrale su se košarku,odbojku i s pesekima i išle su u čk i to je to...neznamo kaj da više pišemo...puno vas pozdravljamo i šaljemo pozdravebangbangbang:pepiju(petru),Blaži,Ani H.(ona je danas bila jako,jako živčana),Luki,Geti,kiki,ani š.,tini,lari,matei,toniki,sari,rubiću,bebeku,štefu,filipu,petru(koji je ivi jučer kupil jogurt,žvake,ok-magazin),evelin,ines,martu,mirtu,markeca,tinča(muško,bratić od pepija),benku(zna se koji,ne varteksovac da nebi bilo),sandra(muško),kiku k.,anu,mariju,ivanu,anteu,vericu,ivicu,blaženku,havašu,luku h.,stančiću,veroniku,dominiku,davidu,svenu,trupacu,klari,juditi,josipu,sari,marti,carlu,lovru,djeci koja su nam poslala poklone iz njemačke,debori,simonu,jakobu,jakovu,davidu mesariću,rebeki,rebeki,barbari,franki,petri,strini(karmen),stricu(bratku),niniju,m,teti mariki,teti suzi,stričeku davoru,dorici,lovreku,mari s prislavca,lizi,roxani i to je to..i ivi i luciji...to je to...ajde bok do idučeg susreta...SRETAN VAM BOŽIĆ I NOVA 2007 GODINAkisskisskisskisskisskisskiss

24.12.2006. u 16:21 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEKE O MENI

Ja sam Lucija,imam 14 godina(nedavno navršila) i idem s ivom u razred i ona mi je najbolja prijateljica,a još su mi dobre:Kika iTončica.Od prijatelja su mi dobri moji susedi(david i dominik)headbangheadbangthumbupthumbupthumbup...i svenbangblablapuknucu.
.Inače iz Varaždina sam i svake godine idem s Ivom na Špancir fest. headbangnjaminjamimahwavewave.Iz razreda sam sa svima ok(barem ja mislim)thumbupthumbuppartypartycoolcoolludludwavewave


Free Image Hosting at www.ImageShack.uswavemah

A SAD O MENI:)

evo o meni nekaj...ja sam Iva ,iz Pušćina sam i imam 14godina.Najbolja prijateljica su mi Lucija i Blažamad,a prijatelji:Havaš!!nut i neznam kaj da još napišem,bute saznali nekaj više o meni u sljedečim postevimarofl..ajde pozdrav.. mahmahmahmahmahmah

NEKEJ O NAMA

idemo u isti razred.najdraža igra nam je monopolyyes i u roku od 8 dana smo odigrali oko 30 partija.bangtolko o našoj igri...treniramo zajedno odbojku i ide nam odličnosmijehsmijeh...lucija još ide na ritmiku(već osmu godinu)banga iva svira glasovir već 6 godinaheadbangheadbang volimo plesati(čača) i slušati muziku i naravno volimo se zekatizujo...i volimo sve što vole mladi.
p.s.-prolazimo s 5.0.ludlud
ajde pozdrav svima:

Image Hosted by ImageShack.usbangbangbang