luceiiva

ponedjeljak, 16.10.2006.

Rođendan..

ljudi neznamo kaj da vam pišemo...nononononono idemo nekaj probat zmislit kad nas tak terate da napišemo novi post o rođendanu..bangbangbang okupljanje je bilo u 17,00h 14.10.2006.u dravskoj4 u pušćinama...prvo su došle ivine sestrične klara i marta iz zg(još u petak)ludludlud na rođendan su došli na početku matea i denis koji su ivi kupili dvije ribice i još neke stvari(pregaču,žlicu za patikeludlud)...kul...thumbupthumbup na početku rođendana smo se svi okupljali,došli su:iva,ivan,ivan drugi,lucija,david,dodo,šojat,hrvoje,ana,martinez,blaža,ana druga,geta,luka,klara,marta,tina,matea,lara,dalia,antonia,valentina,renato,denis,matej,rušec,lovro,petar,marino...možda je i još neko bil al mislimo da nijeheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang...na početku smo malo igrali nogomet,košarku,odbojku,ping,jeli,smominali se i tak...onda su počele neke drugačije stvari npr.martinez je počel zavađat daliuludludludludludlud barem ja tak mislim i onda su oni nekaj tam muljali,a kasnije kad je vjerojatno dalia otkantala martineza ili neznamo kaj ,onda je martinez krenul na mateu..u ivinoj sobi su se našli 2 para u krevetu,tina i lovro(po običaju) ,matea i martinez i u jednom trenutku uđe neko u sobu ,hahasmijeh to je bila ivina mamawinkwinkwinkwink...njezine riječi su samo bile(pospremite sad te krevete)haha..ivina mama je zakon..thumbupthumbupthumbup...i još su nekaj tam muljali dodo i ana i lara,tak nekaj..nismo ih gledali da sad znam ko je bil s kimheadbangheadbangheadbang...cool i neznamo kaj da više pišemo,to je ubiti to..klara i marta su otišle u nedjelju oko 22,00h..iva je dobila mobitel danas(motorolaL6,roza )... danas su iva i kristina išle u mesnicu pod 2 satom jer ih je kuča zamolila,hahahhahaludludludlud..i to je to...bile mi danas u gradu(luce i iva) i tak nam je bilo kul...bile smo na pizzi(mačke)bang i išle smo na wc,a tam je stol bil prazan i s wc-a nismo došle van 15min,hahaludlud i smijale smo se,pljuvale,gađale s žvakačom,pjevale,neznam kaj sve ne..išle smo u dučane s parfemima i tam smo se parfemale,a neka jadna ženska nas je zbunjeno gledala i tak..neznamo kaj da više pišemo..do sljedečeg susreta,pozdravwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah

16.10.2006. u 18:40 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEKE O MENI

Ja sam Lucija,imam 14 godina(nedavno navršila) i idem s ivom u razred i ona mi je najbolja prijateljica,a još su mi dobre:Kika iTončica.Od prijatelja su mi dobri moji susedi(david i dominik)headbangheadbangthumbupthumbupthumbup...i svenbangblablapuknucu.
.Inače iz Varaždina sam i svake godine idem s Ivom na Špancir fest. headbangnjaminjamimahwavewave.Iz razreda sam sa svima ok(barem ja mislim)thumbupthumbuppartypartycoolcoolludludwavewave


Free Image Hosting at www.ImageShack.uswavemah

A SAD O MENI:)

evo o meni nekaj...ja sam Iva ,iz Pušćina sam i imam 14godina.Najbolja prijateljica su mi Lucija i Blažamad,a prijatelji:Havaš!!nut i neznam kaj da još napišem,bute saznali nekaj više o meni u sljedečim postevimarofl..ajde pozdrav.. mahmahmahmahmahmah

NEKEJ O NAMA

idemo u isti razred.najdraža igra nam je monopolyyes i u roku od 8 dana smo odigrali oko 30 partija.bangtolko o našoj igri...treniramo zajedno odbojku i ide nam odličnosmijehsmijeh...lucija još ide na ritmiku(već osmu godinu)banga iva svira glasovir već 6 godinaheadbangheadbang volimo plesati(čača) i slušati muziku i naravno volimo se zekatizujo...i volimo sve što vole mladi.
p.s.-prolazimo s 5.0.ludlud
ajde pozdrav svima:

Image Hosted by ImageShack.usbangbangbang