luceiiva

petak, 06.10.2006.

Jutro al podne se bliži

jutro..7:30,zvoni ivina vekerica...lucija dođe i upita"idemo ili nejdemo"?? bio je tu prvi zvuk
današnjeg jutra..ako se pitate zašto i zbog čega je lucija upitala točno to pitanje dobit čete
točno ovaj odgovor:škola je,ali ne prava nego naša škola,u dnevnoj sobi..imamo fiziku već
kasnimo...zakasnili smo kojih 15min,a kada je došlo vrijeme za engleski misis kuča tušek je
zakasnila kojih samo 44min što je rekord za nju...za to vrijeme smo odlučile peči palačinke
njaminjamikoje su na kraju sve skoro pojeli ivini ukučani:brat marko te tata ivica...lud
........želimo uručiti pozdrave našem dragom i poštovanom josipu imenom joža...on je vrlo
draga osoba...on je lucijin voljeni bratić...ima 13g i trenira baseball,ide na 6oš,ima ludu seku
mariju i brata zdravka...ludcrazy familycool...haha(sad znamo da buš se srdil al kaj ti mi
možemo kaj si nam rekel da te spomenemo)odlučile smo krenuti na pizzu s našim dragim
novčanim darivateljem pizza..lik s otok jamaice...haha..roflrofl a poslije toga idemo na
trening odbojke(koja nam savršenosmijehsmijeh ide)........to je bilo to za jutro..čujemo
se kasnije...pozdrav...pozdrave uručujemo:ivanu,dominiku,davidu,svenu,stančiću,josipu,
mariji,mirti,marku,ani,marijihanžek,luki,idi,almi,zvjezdani,miriu,matei,toniki,mariniju,valentini,
denisu,mateju,rušecu,martinu,matiji,lovri,petru,tomi,marčecovki,marčecu,renatiju,hinku,bruni,
gradečaku,ani,tini,kiki,sari,dalii,lari,blaži,ani h.,šojatu,geti,petru,verici,anteu,ivici,blaženki,kristini k.
,klari,marti,dorici,stričeku davoru i teti mariki,teti suzi,teti lidiji,ivanu,nevenki,giorgiu,juditi,sari,
carlu,lovru,danku,danku,benjaminu,stjepanu,rubiču,petru,filipu,karmen,bratko,janji,ani,mariju
i davoru,blaženki,pokrivaču,goliku,viljevcu,mari iz prislavca,michaelllu,,kranjčaru,IVI I LUCIJI..
.........ludludludludludbangbangpartyheadbangmahmahmahmah

06.10.2006. u 12:56 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEKE O MENI

Ja sam Lucija,imam 14 godina(nedavno navršila) i idem s ivom u razred i ona mi je najbolja prijateljica,a još su mi dobre:Kika iTončica.Od prijatelja su mi dobri moji susedi(david i dominik)headbangheadbangthumbupthumbupthumbup...i svenbangblablapuknucu.
.Inače iz Varaždina sam i svake godine idem s Ivom na Špancir fest. headbangnjaminjamimahwavewave.Iz razreda sam sa svima ok(barem ja mislim)thumbupthumbuppartypartycoolcoolludludwavewave


Free Image Hosting at www.ImageShack.uswavemah

A SAD O MENI:)

evo o meni nekaj...ja sam Iva ,iz Pušćina sam i imam 14godina.Najbolja prijateljica su mi Lucija i Blažamad,a prijatelji:Havaš!!nut i neznam kaj da još napišem,bute saznali nekaj više o meni u sljedečim postevimarofl..ajde pozdrav.. mahmahmahmahmahmah

NEKEJ O NAMA

idemo u isti razred.najdraža igra nam je monopolyyes i u roku od 8 dana smo odigrali oko 30 partija.bangtolko o našoj igri...treniramo zajedno odbojku i ide nam odličnosmijehsmijeh...lucija još ide na ritmiku(već osmu godinu)banga iva svira glasovir već 6 godinaheadbangheadbang volimo plesati(čača) i slušati muziku i naravno volimo se zekatizujo...i volimo sve što vole mladi.
p.s.-prolazimo s 5.0.ludlud
ajde pozdrav svima:

Image Hosted by ImageShack.usbangbangbang