<body> <body>


30.06.2008.

Hey ljudi evo onaj postek nije išao dobro,pa sam ga obrisala
mislim da sam upala u neku krizu,jer mi se ni blog neda pisati
pa vjerojatno bum kak se veli "TEJKING A BREJK" do 9. mjeseca
Eto idem na popravni iz matke,ja se nadam da ću to riješiti(4.7.-sretno meni!)
Malo sam i s dizajnovima stala jel mi se i to neda,sad sam se orijentirala na matku (: (hee)
Uglavnom,želim se zahvaliti
Ajli,Mom Fetushicu,Vandici,Miji,Ines,Evi,Zrinki,Teni i Ani
(LoL ko da sam Oskara dobila, pa se zahvaljujem) za sve podrške,zjaeb...-zezancijezujo, za plakanja,ludovanja
i sve ostalo kaj ide uz super frendove...
NIšt ljudofi budite hrabri,koračajte funky ovim čudnim svijetom,volite se <3,grlite se,šopingirajte(iako ja to ne volim),cugnite,spavajte...to vam želi vaš Little Miss Sunshine Leloo/Pusa! o_0

Image and video hosting by TinyPic Uzhivajte u ljetu! (:

PROŠLA NA PRVOM ROKU MATKU!!!APLAUSE TO MEEEE(:...Hvar,Zrće,Split...lol javljam tek sad(:

19:52 - Komentiraj ( 27 ) Print - On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Little things *people* (:

POSJETI LUCINE DIZAJNSE (: <3



Mississippi Jones Act Lawyer


O malome crvu koji piše ovaj blog već 1 godinu(utemeljen je dana 1.12.2006)...zahvaljujući mojoj frendici Beti-aka Elizabeti
Ja sam Lucija.Nemam prezime(šala imam prezime al ga neću reći).Napunih 15 godina(izašla sam na svijet dana 15.9.1992)
Idem u divnu Klasičnu gimnaziju i super je(pogotovo moja ekipa...).Šašava sam,opičena
(nekad malo previše...k'o da sam po utjecajem alkohola..we-ha),volim pomagat drugima...(ne pomažem ljudima koje prezirem)
Volim:svu papicu,muziku(sve osim narodnjaka iako lako uđu u uho jel su šrotni,selo moje malo (: / vratimo se u doba zavijanja)
dobre i poštene i iskrene i nematerijalne ljude,i sve ono dobro kaj ide uz volim
Ne volim:zločeste ljude koji ti useru dan al doslovno to mislim,koji ti vrijeđaju pamet,iskorištavaju te pa te šutnu k'o vreću za smeće ):
Mogla bi nabrajat...al mi se neda (:

^^Linkss^^


Tenichaaa**
-legenda,super frendica,čmarek (:
Eva**-super dobra hihi,moj mali ljučibasti ugriz (:
Ivonchi-kraljica**-kraljica,
carica,osjećajna i draga
Mijče**-lomiteljica palčeva,moja fejk mama (:
L.unique(aka Luce)**-super cura i draga,
pametna,piše super posteve
Gmazzz**-cool cura,mia.mia gmaz (:
Lucika the second**-a obožava Arctic Monekyse...voli francuski...da to je Lucija
Plushy(˙čokoholjik˙)**-
opičena,cool,super posteki,mali pedofilko..joke
tanja-aka patkica**-simpa cura,ima super posteke i volji neškafe
ana-banana**-super curka,otkačena,full cool
lana soft-croft**-moja truba(trutrutru),drago dijete
ana-banana2**-anin 2 blog,hm neki mix svega
ivona the second**-ok curka,simpa
betta**-specijalan slučaj,al carica i kraljica
nika**-cool cuka,dobra,iskrena
teuta b**-moja karmelićanka
sarić**-mala štrepkica,al dobra curica
hrvoje**-violinac,klinac
deniva**-ludaa cura,simpa



credits

Layout: x
Brushes: x o
x
Fonts: x
Prilagodila:duckdz.