MOJE ASOCIJACIJE NA BOJE - LuC's - Blog.hr

subota, 13.06.2009.

MOJE ASOCIJACIJE NA BOJE

Nadam se da ovakav post još nitko nije napisaosretan!

CRVENA:Liverpool(i sve povezano s njim, the best!),Vid i Borna(moji frendovi kojima je to najdraža boja),Austrija.

ŽUTA:Sunce,sladoled od vanilije,moja seka(kojoj je to najdraža noja bila godinama),plavuša s Harvarda,zubo,Barbara

PLAVA:Zabreb,engleska kraljevska obitelji,zima,led,klizanje,more,voda,
voda(naša koreografija na plesu),platno,HTZ

ZELENA:Irska,vilenjaci,djetelina,trava,šuma,mir,tišina,cvrkut ptica,
moje oči....

LJUBIČASTA:ljubičice,sims2 free time,moja mutti...

RUŽIČASTA:barbika,AVRIL!!,moj stari mob...

CRNA:smrt,strah,darkeri,emo....

SMEĐA:šuma,Fernandove oči,moja kosica,debla,austrijska planinske kućice....


Tak nadam se da vam se sviđa i da vam je originalnoblabla,he he....pozz od mene do sutra Lu!

13.06.2009. u 10:31 • 20 Komentara Print #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

Opis bloga

...moj...blog...itd.

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogich o jednoj tot ludoj osobichi

bl007

 

Pravila

Pravilo NO1-komajte mi najmanje 3 komma
Pravilo NO2-vratit ću vam kommove
Pravilo NO3-Ako ne volite Liverpool ili ga čak mrzite suzdržite se bezobraznih komentara o klubu i igračima(a ja ću pokušat pisat što manje da vam ne smeta).
Pravilo NO4-Ako niste u mogućnosti pridržavati se pravila NO3 napustite blog.
Pravilo NO5-(za one koji poštuju prva 4 pravila)DOBRO SE ZABAVITE!!cool

 

Design Info

Designer Zoka † Design
Image hosting
/#
Software

Microsoft Frontpage 2003 Adobe Photoshop Notepad