No title - LuC's - Blog.hr

subota, 13.06.2009.

No title

Dobro jutro!
Kako ste?Ja sam OK!Jučer navečer sam si napokon kupila novi OK!,tako da sam sada zabavljena listanjem i čitanjem te najnajnajprogramom Facebook-om.Danas poslijepodne idem na ono gstovanje s plesom,svom srećom zadnje ove školske godine(poludjela bih da ih ima još-probe,dresovi,rekviziti,gumice za kosu,frizure...ljudi se čude kako to sve izdržim).Zato se trudim misliti o putu u Osijek,na more itd.Inače danas me čeka još jedan težak posao-branje ribizla iz mog vrta!Dok ne uberemo sve ribizle-nema iz Zagreba,cry.Srećom,ostalo je još samo tri-četiri grma......Sigurno želite čuti i neke novosti:npr.nisam još ošišala kosu prije puta na more(to običavam raditi svake godine),mora se jednom pustiti kosu.Nisam se još čula s frendicama iz Osijeka(to uvijek napravim 2 tjedna prije puta)....Itd.Ove je godine malo drugačije.........Dragi moji ostala sam bez ideja za post u sastavku,ali vam sad spremam još jedan malo drugačiji!Bye-bye do slijedećeg posta od vaše Lu!mah

13.06.2009. u 10:01 • 0 Komentara Print #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

Opis bloga

...moj...blog...itd.

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogich o jednoj tot ludoj osobichi

bl007

 

Pravila

Pravilo NO1-komajte mi najmanje 3 komma
Pravilo NO2-vratit ću vam kommove
Pravilo NO3-Ako ne volite Liverpool ili ga čak mrzite suzdržite se bezobraznih komentara o klubu i igračima(a ja ću pokušat pisat što manje da vam ne smeta).
Pravilo NO4-Ako niste u mogućnosti pridržavati se pravila NO3 napustite blog.
Pravilo NO5-(za one koji poštuju prva 4 pravila)DOBRO SE ZABAVITE!!cool

 

Design Info

Designer Zoka † Design
Image hosting
/#
Software

Microsoft Frontpage 2003 Adobe Photoshop Notepad