< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

jedno treći blog po redu jer sam očito sklerotična i zaboravljam lozinke,pa se ništa vi ne brinite.
stari postovi su mi na www.prolupala.blog.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mare
Angy
Ane
Ane 2
ZAKON BRAĆE BLOG

NEŠTO O MENI

ŽIVIM:kako na čiju žalost(ha,ha),u Trogiru,mjestu Bogu iza nogu sa roditeljima i 3 najbolje sestre na svijetu,jedna gora od druge
NAJ PRIJATELJI:samo oni koji me podnose
VOLIM:čitat,pisat,gledat TV(Zakon braće,humoristične serije,CSI...) ,slušat muziku(BEP,Evanesence,Gwen Stefani,Avril,Pink,Bon Jovi...),čokoladu i radit gluposti
NE VOLIM:određene ljude,falš kolu i tripice
ŽELIM:udat se za milijardera,proć srednju bez psihičkih problema









free web counter

free web counter







srijeda, 05.09.2007.

ja,ja i samo ja

evo mene nazad iako sam uvjerena da nisam baš nedostajala ovoj dvojici ljudi šta čitaju moj blog

inače ništa novog nema u mom mizernom životu
nije ni počela škola a već imam 3 ispita sljedeći tjedan i 2 lektire za utorak

ljeto mi je bilo suuuuuuper
da mi se bar vratit dva miseca unazad šta bi dala
sunce,more,ludilo ekipa,zabava,zabava i samo zabava

ovo je post samo da se javim da sam živa i da mi netko pobogu više ostavi komentare!!!!zubosmijeh

kissmahsmijeh



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.