< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

jedno treći blog po redu jer sam očito sklerotična i zaboravljam lozinke,pa se ništa vi ne brinite.
stari postovi su mi na www.prolupala.blog.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mare
Angy
Ane
Ane 2
ZAKON BRAĆE BLOG

NEŠTO O MENI

ŽIVIM:kako na čiju žalost(ha,ha),u Trogiru,mjestu Bogu iza nogu sa roditeljima i 3 najbolje sestre na svijetu,jedna gora od druge
NAJ PRIJATELJI:samo oni koji me podnose
VOLIM:čitat,pisat,gledat TV(Zakon braće,humoristične serije,CSI...) ,slušat muziku(BEP,Evanesence,Gwen Stefani,Avril,Pink,Bon Jovi...),čokoladu i radit gluposti
NE VOLIM:određene ljude,falš kolu i tripice
ŽELIM:udat se za milijardera,proć srednju bez psihičkih problema









free web counter

free web counter







subota, 13.01.2007.

sorry šta nisam pisala. iskreno- nije mi se dalo, a ni nisam imala šta pametno za reć, niti me ko ima čitat.

tulum za doček je bio ludilo brale, ali sad su mi praznici završili pa mi je splasnulo raspoloženje.
knjigu nisam takla priko praznika, bila sam doma, blejala u tv- ništa posebno.

aj bokić iden ja.

pliz da mi ko dođe pročitat moje baljezgarije ostavi i koji komentar.

p.s. mare želim da ti se komp brzo popravi
p.p.s. klara živni malo
p.p.p.s. anamarija igraš poker ka moja četverogodišnja sestra
p.p.p.p.s. marina baš si zločesta šta me nisi vodila u španjolsku, nego si me ostavila da trunem u ovoj pripizdini
p.p.p.p.p.s LUCE RULES




Your Animal Personality



Your Power Animal: Eagle



Animal You Were in a Past Life: Whale



You are active, a challenger, and optimistic.

Hard-working, you are always working towards a set goal.

The Animal Personality Test





Your Pirate Name Is...



Surgeon Mistress of Death


What's Your Pirate Name?


bgcolor="#DDDDDD" align=center>

You Are Krusty the Clown




You were the class clown as a kid, and you still entertain people.



From faking your own death to getting a wacky boob job, you'll do anything for a laugh.



You will be remembered for: your face being everywhere, from cereal to home pregnancy tests



Your life philosophy: "I heartily endorse this event or product."

The Simpsons Personality Test





Your Famous Last Words Will Be:



"Nice doggy."

What Will Your Famous Last Words Be?



You Are New York



Cosmopolitan and sophisticated, you enjoy the newest in food, art, and culture.

You also appreciate a good amount of grit - and very little shocks you.

You're competitive, driven, and very likely to succeed.



Famous people from New York: Sarah Michelle Gellar, Tupac Shakur, Woody Allen

What American City Are You?





You Are Elektra



There's really no superhero with more style than you.

Because who could beat being sexy assasin ninja?

What Superhero Are You?



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.