prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

jedno treći blog po redu jer sam očito sklerotična i zaboravljam lozinke,pa se ništa vi ne brinite.
stari postovi su mi na www.prolupala.blog.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mare
Angy
Ane
Ane 2
ZAKON BRAĆE BLOG

NEŠTO O MENI

ŽIVIM:kako na čiju žalost(ha,ha),u Trogiru,mjestu Bogu iza nogu sa roditeljima i 3 najbolje sestre na svijetu,jedna gora od druge
NAJ PRIJATELJI:samo oni koji me podnose
VOLIM:čitat,pisat,gledat TV(Zakon braće,humoristične serije,CSI...) ,slušat muziku(BEP,Evanesence,Gwen Stefani,Avril,Pink,Bon Jovi...),čokoladu i radit gluposti
NE VOLIM:određene ljude,falš kolu i tripice
ŽELIM:udat se za milijardera,proć srednju bez psihičkih problema









free web counter

free web counter







petak, 22.12.2006.

Sorry ljudi šta se nisam dugo javljala.
Imala sam pametnijeg posla- poput gledanja televizije.

Ništa posebno. Ništa novo.

Prosjek mi je 4.4
Ne bi se ubila.
Da mi je bilo latinski dignit...
A šta ću sad?
Dogodine će biti bolje.

Ja se nemam šta žalit, ali ovi naši profesori su kreteni teški.
Ja sam im većini simpatična, ne znam kojim čudom, ali nepravedni su i daju ocjene prema simpatičnosti. To kod belasa nije tako.
Anamarija je imala same petice iz matke i upisala joj je 2 i 4 iz zadnjeg kontrolnog pa joj zaključila 4. a samo je njoj to upisala.
Tako joj je i ova retaja iz likovnog dala 3 iz analize djela, a ja sam dobila 4 i 5. skroz smo isto napisale.
Hrvatski je imala 3,3,2 i zaključilo joj 2.
Logike...
Meni je sve supač. Koliko to može bit.

Sad su me moji morali odlijepiti od kompića jer sam 5 uri blejala u ekran gledajući Zakon braće koji mi je poklonila MARINA. Poklonila mi je još i dnevnik. CARICA JE.Nakon šta su me odlijepili, išla sam u sobu čitati knjigu Noć vještica koju mi je poklonila KLARA. Poklonila mi je i okvir za slike i sjajilo. KRALJICA JE.
One dvi su mi najjači likovi. Anamariju isto možemo ubrojit da je sad ne bi uvridila.
Nakon šta su mi one ovo poklonile za Božić, osjećala sam se šugavo zbog mojih darova njima-neka šuga,neki šugavi cd,moja šugava pričica.
Priko praznika idemo u Božićni grad i na klizalište. Kul.
Jedva čekam.

Bogu hvala šta su napokon došli praznici.

Tako dakle, sve super-sve za pet.

Aj sad bokić idem ja još malo gledat Zakon braće.

Kiss i pozzz


p.s. sitila sam se na koga podsijeća raska sa motama i govorom-na danijelu trbović iz najslabije karike



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.