Smijeh smijeh
[ # ]

Smeh
Evo za one koji znaju engleski bar malo! Slucajno sam to naso na netu. Peacara!! e da. Slika je drugi format jer onak ne smijem duge rijeci pisat jerbo sve hiti ispod slike kaj nemre pokraj... Jabadabadu!

Blago tebi - treasure to you
Bog te pita - god you pie
Caj od nane - grandmother's tea
Cekanje u redu za kruh - waiting all right for bread
Dedinje - he belongs to grandfather
Dijelim vaše mišljenje - i divide your opinion
Dva loša ubice Miloša - two bad Milosh dead
Fotokopije - photo-who-drinks
Gdje si, bolan - where are you, sick
Hop, žica, žica, žica, drma mi se kabanica - hey wire, wire, wire, my raincoat is shaking
Ima petlju - he has a loop
Iz cista mira -out of clean peace
Ja se staram o njemu - I old about him
Kako da ne - how yes no
Kama sutra - big knife tomorrow
Ko te šiša - who cuts your hair
Ko te šljivi - who plums you
Ko umije njemu dvije - who washes him two
Ma nemoj - oh not mine
Malo sutra - a little bit tomorrow
Mara jebala bumbara - Mary fuck the bumble bee
Mnogo sam se sekirao - i axed myself very much
Momci iz kraja - boys from the end
Moram ribati pod - I have to fish the floor
More bre - sea, brother
Na licu mjesta - on the face of the place
Napet sam - i'm on five
Naslon - on elephant
Nasloniti se na - ... to elephant on ...
Ne lezi vraže - don't lay devil
Nosi se - wear yourself
Od malih nogu - since the little legs
On je velika - marka he is a big stamp
Pop-pjevac - priest-singer
Prebio ga na mrtvo ime - he beat him on dead name
Prevedi me na drugu stranu ulice - translate me on the second page of the street
Pricam sam sa sobom - i'm talking alone with the room
Pucali smo od smijeha - we were shooting from laughter
Racunaj na mene - calculate on me
Samoubojica - only killer
Selotejp - willage tape
Sudski spor - court slow
Supruga - are-railway
Sve izgubljeno, moze se povratiti - everything lost can be thrown up
Sve je gore i gore - everything is up and up
Sveta stolica - holly shit
Sta ima - what have
Sta ti pada na pamet - what is falling on your brain
Taman posla - dark job
Tekuca pitanja - liquid questions
To je svijetla tocka - this is a bright full stop
Upala mišica - the infall of a little mouse
Usmjereno obrazovanje - directed cheeking
Veni, vidi, vici - fade, see, jokes
Voditi racuna - to wear the bill
Zajebi radnju - fuck the shop
Želim se nasloniti na tebe - I wish to elephant myself on you
Zna znanje - he knows knowledge
Alija Izetbegovic - but i and brother-in-law escape
Donji Dragonožec - Lower Footfetish
?uro Decak - Boy George
Ivica i Marica - edge and police van
Mali Lošinj - little bad city
Mirjana - peace I on
Neda Ukraden - no yes stolen
Ruzica Sokic - little rose little juice
Sarajevo - Sara is an ox
Skopje - castration city
Slobodan Miloševic - Freeman Gentlefuck
Sveti Ivan Zelina - Saint John Grincajg
Tugomir - Sadpeacer
Vuk Stefanovic Karadžic - Wolf Stephenson Fucker

20.05.2007....18:24 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>