ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

04/2007 (2)
03/2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve o Linkin Parku
free web counter

free web counter





lyrics - Linkin Park Lyrics

Angel Of Darkness







adopt your own virtual pet!



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://www.youtube.com
http://imageshack.us
www.imeem.com



Žaba je
http://lptimes.com

O meni:
Ime: Dodo
Prezime:ne znam
God: 14
Škola: O.Š. Podmurvice. Rijeka
Interes: gluma,nogomet,frendovi
naj klub: Real Madrid
naj igrac: David Beckham
msn:becks-ri@net.hr
naj pjesma: somewhere i belongnaughty
moj uzor: David Beckhamthumbup
naj bend: LP LINKIN PARK
blog od frenda: http://livewithfootball.blog.hr/. posjetite i ostavite coment

nedjelja, 18.03.2007.

NoVi PoSt

hy ljudi evo mene i mog novog posta nemam bas neke motivacije pa cu vam napisati malo o LP.
u 5-om mjesecu izlazi novi album MiNuTeS To MiDnIgHt
a jedna pjesma od toga albuma What I've Done 2.4 jedva cekam da cujem.
dosada su izdali ful dobr pjesme Jedna od meni dobrih je In the End i From the inside



lyrics - Linkin Park Lyrics

to vam je video pa pogledajte

vi meni komentirajte pa se vidimo.
by wavewavemahmah
23.03
ola ljudi sta ima. evo malo da vam se javim zaboravio sam vam rec prije par dana Cheester je imao ročkas
malo sam umoran pa mi se neda pisati ali Mike je izdao svoje skjetrerice tenke thumbupthumbup

to su one meni se ful sviđaju bas su superthumbupthumbup nis ljudi vidimo se i stavite coment
wavewave
24.03 samo da se javim sada igraju hrvatskahrvatska i makedonijaburninmad i upravo je sedloski dobio crveni karton smijehsmijeh
sada je 1:1 pa ce mo vidjet
cao mah
evo ja vljam vam se drugi dan i hrvatska je pobjedila 2:1 partyparty. i maloprije sama bio u crkvi jer moram ici na krizmu a onaj pop stalno nesto sere smijeh
stalno nesto bezveze prica ali ima jedna dobra strana u crkvi moj simpa ide sa mnom na vjeronauk. pa je to barem nesto dobro. nista ljudi hvala za commente i kiss kiss

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




| komentari (62) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.