~nedjelja, 02.12.2007.

Oportunities

Evo...pisem ovo nakon jebene veceri sa mojom malom sekom i njenim jos manjim frendicama,i mojom curom,al ona je njea frendica pa to valjda spada pod to...valjd...lagano sam napusen i lagano pijan.ljepo iskreno razmisljam...samnom su bili jedni od vaznijih ljudi u mom zivotu...frendovi koje obozavam i volim...njih dva su pili samnom...zrigali se naravno nekoliko puta...ja nijednom^.^...i bio je jos jedan novi frend kojeg ovom prilikom pozdravljam i marko i tebe volim:)...nego sto sam htio rec...danas sam sam sebi dokazao da sam...sposoban ne varat...mozda je to zbog manjka alkohola..ali ,,hah..mozda i sam sebe lazem kad kazem da sam mogao..al htjeo sam u najmanju ruku...ali neznam...valjda neki glas u meni mi je rekao da ne radim to..znam kak je meni bilo u tom trenutku...al...hah sad kad je gotovo valjda malo zalim jer...jebena je to cura:)...i najdrazi otrov:P...al neznam muci me sad to..neznam kak sam opce dosao u takvu napast...i najdrazi trenutak veceri je bilo kad su mi pustili "Dijana ljubavi" dok je dijanchi bila pored mene...jebene rijeci a i mislim da su i nju dirnule...jedva cekam sljedeci tjedan i ponovni izlazak jer danas je bilo predobro...nacugan sa najboljim frendovima a cure oko nas...samo sam se sjetio pjesme....Dobre ribe oko naseg stola:D...hahahaha...a bilo je jebeno i to je sve...robi je napokon zbario...bilo je vrijeme nakon tolko vremena..sutra cu ga zajebavat zbog tog a i onog sta mi je rekao prije nego je zbario...rekao mi je hvala i oprosti a to je od njega tesko i rijetko se moze cut:P...aj volim ja svoju alphu...pozdrav

- 01:49 - Ostavi trag (3) - Baci na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga..

  • pisat čem...vjerovatno o dnevnim događajima...koje se narafno meni dogode..kome drugome..dakle..khm..i da...tu i tamo ako dobijem volje...inspiracije...napisem neki dubokoumni...mozda

malo o meni


  • Ime:Nebitno
    Prezime:hmh..zovu me General...(shvati)
    Godina:19
    Živim u:Zagrebu naravno...najveci kvart..Tresnjevka
    Zanimacija:Po mnogima...zagorcivanje zivota ostalima,sjebavanje ostalih...po meni...nalazenje moga mjesta


designed by PoReMeChEnA