petak, 27.05.2005.

RETRO :P

Evo javljam Vam se u ove sitne sate.
Vec me stvarno dugo nije bilo i morao sam se javiti i ostaviti post. Cak sam propustio svoje javljanje za pun mjesec. hehe
Od zadnjeg javljanja sam sa starom olicio sve sprostorije u kuci,ocistio cijelo dvoriste,renovirao i prodao staru prikolicu koja nam je samo smetala,pobacao pola kuce u smece,stavio police na zid od svoje sobe,pokosio travu,ostucao zivicu,CAK POSPREMIO SOBU (hehe) :)
Hm.....aha...povezao komp sa telkom,adsl mi i dalje nije dosao :(
Jucer sam se i osisao,sad skroz na kratko i SVI su mi rekli da super izgleda.
Nasao sam kosulju i tenisico-cipele u gradu,hlace imam i sad sam spreman za maturalni ples na kojem sam pratnja i to u Sibeniku. Putujem sa subote na nedjelju i ostati cu nekoliko dana.

Znaci biti cu pratioc sestre od jedne meni jako drage prijateljice koja zivi u Sibeniku. Fora je u tome da sam se sa njenom sestrom do sada vidio samo nekoliko puta i toliko sam ju odusevio da me jos u 9 mj. pitala da budem njezin pratioc na plesu.
Naravno da sam pristao i bas se veselim :)
Jedva cekam da se bacim u more,a i opcenito cijelo to putovanje. Samo da se maknem iz Naseg lijepog Zagreba.

Na dramskoj mi je isto ludnica i svakodnevno imamo probe koje traju po 3-4-5-6 sati (ovisi o danu) jer nam se produkcija blizi!!!!
Uspio sam i zavsiti u Traumi na hitnoj,jer sam se sa novim k2 rolama uspio zakucati u zid hehehe ali na Vasu nesrecu,sve je ok i nista nije puklo. Od udarca mi je desna ruka toliko naotekla da je 2 dana u potpunosti bila ukocena i nisam ju mogao ni pomaknuti ;)

Budim se za 2 sata jer idem stati u red da kupim kartu za Bijelo Dugme!!!
Nije za mene,nego ce izmedju ostalih stvari to biti poklon za moju partnericu na mat.plesu kod koje idem u Sibenik.
Tako da pod svaku cijenu moram doci do karte!

Ma skroz sam u ludnici i kao sto vidite da ne stignem ni spavati. Sutra tj.danas nakon sto cu tko zna koliko sati stajati u redu imam probu u ZKM-u koja traje 5 sati i onda jos moram zujati po gradu da kupim posljednje sitnice za put i otici na Autobusni kolodvor da si kupim kartu....
Necu stici ni na sastanak blogera koji do sada (od kada sam prvi puta bio) nisam niti jedanput propustio.
Sve Vas puno pozdravljam i jos Vam se javim prije puta. Obecajem ;)
- 02:58 - Ostavi svoj trag (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>