utorak, 17.05.2005.

Zapostavljam blog :(

Ne stizem vise pisati i voditi ovaj blog kako bih zelio.
Ludnica mi je oko skole,renoviramo kucu,stalno imam probe za dramsku,ljudi mi se tuze da ih zapostavljam,neispavan sam...grozno mi je a i poceo sam gubiti sebe u cijeloj toj guzvi a to mi je najgore sto mi se moze dogoditi.
Ispricavam Vam se svima i sad cekam da dobim adsl da kad nadjem slobodnih par minuta negdje u danu,ostavim post...a ne da cekam vecer i onda jos ni ne stignem nista napisati. :(

Ako nesto radim,volim to raditi posteno,ili uopce ne pocinjati taj posao ako ga necu biti u stanju raditi kako treba. No necu vas napustiti....to mi je sad samo faza :D

Da Vam se pohvalim...30.5.sam pozvan u Sibenik da budem pratioc na maturalnom plesu od jedne drage prijateljice i naravno da sam prihvatio :)
Oni tamo sve to imaju u velikom stilu kako vidimo u Americkim filmovima i biti ce svecana vecera i ples i sav ostali maskembal hehehe. Zadnjih dana ko ludjak trcim po gradu da nadjem odgovarajucu obleku,a bas se i ne snalazim po ducanima pa mi je jos teze heh uz sve ostale obaveze koje me opterecuju jos mi je samo to trebalo....

Ali jedva cekam tih par dana na moru :)
Idem sad ucit,puno vas sve pozdravljam i javim vam se :P
- 22:16 - Ostavi svoj trag (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>