subota, 14.05.2005.

Idem na izlet :)

Javljam Vam se od frenda,i to samo zato da kad dodjem doma odem ravno u krevet!
Znam,znam...subota je navecer,ali sutra ustajem u 4 ujutro.
Idem volontirati na nekom standu koji ce biti smjesten negdje u Samoborskom gorju :)

Ja njima malo svoje energije i dobre volje,a oni meni besplatno provedeni dan u prirodi i priliku da nekom pomognem i upoznam hrpu novih ljudi. Bas se veselim jer nisam nikad bio tamo,a i da malo napunim baterije izvan ove gradske ludnice :D

Bas sam se vratio iz ZKM-a. Dosta intenzivno radimo na predstavi jer se priblizava kraj godine i trebamo ju zavrsiti u roku od par tjedana. Ludnica mi je oko skole. Doma mi je isto ˝veselo˝ jer renoviramo pola kuce. Tako da ce mi bas dobro doci sutrasnji izlet jer cu se ne samo fizicki,nego i psihicki odvojiti od svih tih s*anja od kojih se sastoji moja svakodnevica.
Nije da se zalim,nije mi nimalo problem tako funkcionirati...samo ce mi mala promjena dobro doci ;)

Idem sad jer jos trebam do doma doci,a cini mi se da je i kisa pocela...nadam se da mi nece pokvariti planove :)
- 22:19 - Ostavi svoj trag (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>