četvrtak, 12.05.2005.

SMS :)

Onu noc sam ipak uspio zaspati...vjerojatno zato jer sam se Vama javio heh :)
Zadnjih dana,tjedana sam skroz u guzvi...sto zbog skole,izvanskolskih aktivnosti,rada po kuci,obiteljskih zaje*ancija,nekim ljudima do kojih mi je stalo moram(zelim) biti 24h dnevno na raspolaganju jer sam im trenutno potreban i to trosi puno energije...toliko mi se toga nakupilo da sam si neki dan napravio popis svih stvari,obaveza,dogovora i slicno koje moram obaviti u dosljedno vrijeme. Sada rijesavam i krizam jedno po jedno i tako barem vidim da ima nekog pomaka jer bi inace puko do kraja.

Smeta me sto nemam vise vremena za blog kao prije i da se ne izrazavam kroz postove kao sto sam nekad radio,nego vam napisem nesto nabrzaka i idem dalje. Cekam da mi dodju prikljuciti adsl (tada cu dobiti i iPod-a jeeeeeeeeeeej ) pa cu i prek dana moci pisati blog i unijeti vise Sebe u svoje postove.

Bez obzira na guzvu...danas sam se cijeli dan dopisivao preko mobitela.
Znate sa kime????
Sa kraljicom Majkom hehehe
Odlucila zena da hoce nauciti pisati sms!
I tako ju je njezin sin jedinac proslih dana strpljivo ucio kako da se krece po mobu i kako da pise poruke...sada je praksa dosla na red i sa kime ce se drugim dopisivati nego samnom :P
Nije meni bed,ionako ona daje pare za mob hehe
To je jos najmanje sto mogu napraviti za nju,samo sto joj je sada ispocetka malo tesko i odgovore dobivam nakon 45 minuta dok ih ona polagano natipka :P

Idem sad lec,nadam se da cu se naspavati ove noci hehe uzivajte mi :D
- 02:01 - Ostavi svoj trag (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>