subota, 07.05.2005.

Ugrizla me za uho :P

Upravo sam se vratio doma sa partya na velesajmu :)
Sav sam izmoren,ali samo fizicki...psihicki sam izrazito zadovoljan i razigran...no krevetac zove! Super sam se zabavio i isplesao,a jos k tome je sav prihod od partya isao za djecu u Nazorovoj zbog cega mi je izrazito drago.

Sve je bilo zaakon,osim sto mi je jedna frendica,cije ime necu spominjati(POZDRAV MARTINI :Dhehehe ) u nekom svom trenutku euforije skocila na ledja i zagrizla moje lijevo uho!!!
Na to sam poceo urlati jer nisam ocekivao tako nesto,no uz glasnu glazbu moj urlik je samo podizao atmosferu. Nitko se nije ni obazirao,a ona nije htjela prestati gristi moje uheko :(
Na kraju sam je nekako zbacio sa sebe,no uho mi je i dalje svo crveno hehehe :P
Sada vam svima zelim laku noc,tj.to zelim sebi...a Vama...
DOBRO JUTRO!!!
Prekrasan dan je pred Vama i iskoristite ga najbolje sto mozete!!!!!!!!!!
- 08:01 - Ostavi svoj trag (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>