srijeda, 04.05.2005.

Kupio sam si role :)

Po prvi puta u zivotu svome malome JA konacno imam postene role!!!
I to K2,super model !
Bas sam sretan i odusevljen svojim novim prijevoznim sredstvom:)

Do sada sam si vec 3 puta kupovao role i svaki put sam se nekako zaribao. (da se lijepo izrazim)
Ili su mi se raspale nakon mjesec dana,ili su mi kotaci bili toliko tvrdi da sam se tri dana oporavljao od posljedica takvog ˝rolanja˝...a kod zadnjih su se kotaci doslovno raspali.
No sada sam kupio postene,nove novcate i jedva cekam da raspalim po gradu u njima.
Sada cu ici u skolu u njima,u centar na kave...krug oko Jaruna,necu vise toliko trcati po nasipu...

Smrc...dosao sam doma i taman je pocela padati kisa kada sam ih navukao na noge hehe
No biti ce jos suncanih dana...jedva cekam :)
- 23:32 - Ostavi svoj trag (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>