nedjelja, 01.05.2005.

Evo me natrag :)

Nekoliko dana sam se odmorio od pisanja bloga :P
Ispucavanje kroz blog mi je skroz uslo u naviku i u dnevnoj mi je rutini da svoje misli dijelim sa vama :)

Ovaj vikend sam proveo u fizickom i psihickom ciscenju otpadaka iz svoga zivota. Sada se puno bolje osjecam i rijesio sam neke gluposti koje su okupirale moju glavicu u zadnje vrijeme :) Sada ih smatram glupostima jer sam presao preko njih,no jedno vrijeme su me jako okupirale i izbacivale iz sistema,no sada jos jaci idem dalje.
Ja u svom zivotu zapravo nemam problema.
Stvar je u tome da svoje ˝probleme˝ ne smatram problemima i ne opterecujem se sa time kada mi nesto lose krene u zivotu ili mi ne ide po planu.
Naprosto onda poradim na tome da to sto prije rijesim i idem dalje.
Sa takvim stavom se uvijek osjecam sretno i zadovoljno ,znam da sam na dobrom putu i da cu uspjesno preci preko svih prepreka koje mi zivot namece. Samo trebam biti strpljiv i malo po malo ce sve prije ili kasnije doci na svoje mjesto.
Bitno da se nesto dogadja i da se krece u nekom smjeru...bilo dobro ili lose,samo da ne stagnira i sve ce biti ok :)

Sutra cu vam se malo vise posvetiti,sad sam umoran i idem u krpe da se naspavam...pozdrav svima :P

- 23:44 - Ostavi svoj trag (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>