studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

by: ana kralj
Komentari On/Off

Opis bloga

Na njemu će biti svega pomalo dođite i uvjerite se!

O MENI:
Zovem se:Marina
Prezivam:Lovrić
Živim:u Bjelovaru
Godina:16 i pol
Rođena:10.srpnja 1992.g
Horoskop:RAK
Škola i raz:2.a Komercijalne škole
Slušam:sve osim narodnjaka
Prijatelji:Eva,Žitnjakica,Ana,Fifi,Jozička…
…. to je bilo u kratko od mene…..


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



COOL PJESMICE

Nebo je staza koja te u raj vodi,ljubav je
riječ koja te do mene dovodi,ali samo je moje
srce tebi reći znalo:Volim te,moja najdraža
budalo!

Kad poželim sunce,ono me grije.Kad pože-
lim lijep dan,on mi se smije.Kad poželim kišu,
oluja se sprema,a kad poželim tebe-nigdje te
nema!

Ti si moje sunce što me
budi,ti si moja nada za
ovaj život ludi,ti si jedino
do čega mi je stalo i da te
imam cijeli život ,bilo bi mi malo!

Maleni moj cvijete,tebi mi misli
lete!Ko mravi u travi ,motaš
mi se u glavi!Budalice moja mala,
ovo nije šala poljubac ti šalje jedna
budala.


Učim za 5,naučim za 4,
odgovaram za 3,zaslužim 2,
dobijem 1.

Jesenska kiša zalediše snove,
snove u koje moje ime
zove…Spomenari stvari,
izblijedjele slike…sjećanje
na ljubav koje nema,nema
je više!

Godine prolaze,dolaze,stanu…
Cijeli ti život prođe u danu.Zato
živi ko da ne postoji sutra i budi
sretan od jutra do sutra!

Ti si svjetlost u tami mog života,ti si u mojoj
glazbi jedina nota,ti si beskrajna tema za sve
moje sne,ti si moj život i moje sve!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Od ponedjeljka do ponedjeljka

Haj people!!!!Kaj ima kod vas??Evo mene ponovno s novim postom,kao što vidite da pišem od ponedjeljka do ponedjeljka….Evo upravo imamo prvi sat informatike,dosadno mi je pa evo da se malo javim…Prva dva sata imamo engleski kao i uvijek na engleskom mi je jako dosadno je da budem iskrena nemam pojma o ničemu s vezi engleskim…nemojte se smijati, jer meni nije ni malo smiješno.Treći sat smo imali tjelesni..kao i uvijek prvo što nam zada je najviše 10 krugova po dvorani,pa onda razgibavanje i na kraju nešto radimo ili ocjenjuje. Jebote što sam se raspisala.E da sutra idemo na nagradni izlet u Vukovar,a u utorak je 18 godišnjica pada Vukovara tako da ćemo se nahodati.Ujutro već u pola 6 moramo biti na kolodvoru…majke ti ko će se probuditi tako rano…budem crkla.Prvo budemo bili umoreni od vožnje,treba nam barem 3-4 sata vožnje do Vukovara…pa onda još hodanje u mimohodu do Ovčare i ak to kak pričaju da ima najviše 10 kilometara….možete si zamisliti idući dan u školi budem cijeli dan prespavala,a još pita trgovinsko i iz njemačkog pišemo glupi test….ali bolje je nego da budemo u školi na nastavi…jer mi je utorak koma.Jer imamo najgore predmete. Hrvatski s raskom dobro to nije najgori predmet jer prvo obavljamo razredne poslove, pa onda sta stignemo. Poslije hrvatskog imamo dva sata zemljopisa,pa engleski.Nakon dosadnog engleskog tjelesni i na kraju računovodstvo.E pa i vi sto posto di ste umrli da imate takav raspored u jednom danu…ali tako svake godine barem jedan dan mora biti koban…ali evo više neću o školi…već ću vas pozdraviti i navratite pllizz i Poooz do idućeg puta….!!!!???

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.