studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

by: ana kralj
Komentari On/Off

Opis bloga

Na njemu će biti svega pomalo dođite i uvjerite se!

O MENI:
Zovem se:Marina
Prezivam:Lovrić
Živim:u Bjelovaru
Godina:16 i pol
Rođena:10.srpnja 1992.g
Horoskop:RAK
Škola i raz:2.a Komercijalne škole
Slušam:sve osim narodnjaka
Prijatelji:Eva,Žitnjakica,Ana,Fifi,Jozička…
…. to je bilo u kratko od mene…..


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



COOL PJESMICE

Nebo je staza koja te u raj vodi,ljubav je
riječ koja te do mene dovodi,ali samo je moje
srce tebi reći znalo:Volim te,moja najdraža
budalo!

Kad poželim sunce,ono me grije.Kad pože-
lim lijep dan,on mi se smije.Kad poželim kišu,
oluja se sprema,a kad poželim tebe-nigdje te
nema!

Ti si moje sunce što me
budi,ti si moja nada za
ovaj život ludi,ti si jedino
do čega mi je stalo i da te
imam cijeli život ,bilo bi mi malo!

Maleni moj cvijete,tebi mi misli
lete!Ko mravi u travi ,motaš
mi se u glavi!Budalice moja mala,
ovo nije šala poljubac ti šalje jedna
budala.


Učim za 5,naučim za 4,
odgovaram za 3,zaslužim 2,
dobijem 1.

Jesenska kiša zalediše snove,
snove u koje moje ime
zove…Spomenari stvari,
izblijedjele slike…sjećanje
na ljubav koje nema,nema
je više!

Godine prolaze,dolaze,stanu…
Cijeli ti život prođe u danu.Zato
živi ko da ne postoji sutra i budi
sretan od jutra do sutra!

Ti si svjetlost u tami mog života,ti si u mojoj
glazbi jedina nota,ti si beskrajna tema za sve
moje sne,ti si moj život i moje sve!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Boook ljudi!!!!

finoEvo mene opet samo sa novim blogom ,nadam se da ćete ga posjećivati i ostavljati komentare,tako da mi ne bude dosadno.
Na ovom će se blogu nalaziti svašta po malo.Kao što vidite bude bilo sve između ljubavi i mržnje.Nadam se da neće biti dosadno i da ćete dolaziti redovito i da i ja budem redovito pisala o svojim doživljajima.Ponajviše će biti cool slika.POOOZZ OD MENE.

- 11:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.