ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o MeNi:
iMe: DoMaGoJ BoBiNaC (DoMe)
SpoL:DEČKO
NaJBoLji FreNDoVi:DoRo car,DoMiNiK,LoRiS,eDy,MaTeO,aSy,TiBBie,DeNy,meeky,ItD....
Od VeLiKiH: Zhir (DoMe),An@,MaTeA,IGoR,Dou'Dou' itd....
KLuB: DiNaMo Zg
SLuŠaM: Thompson ! Ostale DoMoLjuBNe....
VoLim: SvoJu SiMpU, Thompsona (njegove pjesme), moj mp3, moj mob,NiKe,NOGOMETNU LOPTU I NOGOMET,svoje srce, svoju Domovinu, BoGa,Isusa, Vjeru crkvu, Malo sebe itd....
Star: 11 GoDiNa
LjePoTa: 100%
Pamet: 95%
Želim postati: Nogometas,idool C. Ronaldo
Želim: Mirno odrastanje, Kad odrastem obitelj, poštovanje itd....
Bye Bye I Love you everybody!


Blog za frendove koji me vole(kao frenda) te koji me poštuju! See ya =)
Vidimo se! My msn: domeronaldo@hotmail.comFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://crazydoll17.blog.hr

http://xxxallstarxxx.blog.hr

http://dollie1996.blog.hr

http://rikardo11.blog.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Thompson-aNiCe KnInSkA KraLjIcE jedna od mojih najboljih pjesama

Zbog ANICE i bokala vina,ZAPALIT cu krajinu do Knina,
Zbog ANICE i bokala vina ZAPALIT cu krajinu do Knina,

ZAPALIT cu dva-tri srpska stapa da ja nisam dolazio đaba,
ZAPALIT cu dva-tri srpska stapa da ja nisam dolazio đaba,
REFREN
Hej ANICE Kninska kraljice,Hej ANICE Kninska kraljice,
Hej ANICE Kninska kraljice....eeeeeeeee....

Zbog ANICE i bokala vina,ZAPALIT cu krajinu do Knina,
Zbog ANICE i bokala vina ZAPALIT cu krajinu do Knina,

Ej HRVATI sjetimo se Knina Hrvatskoga kralja Zvonimira,
Ej HRVATI sjetimo se Knina Hrvatskoga kralja Zvonimira,

Hej ANICE Kninska kraljice,Hej ANICE Kninska kraljice,
Hej ANICE Kninska kraljice....eeeeeeeee....


HEJ ANICE KNINSKA KRALJICE EEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEE........


Za nasu dragu Anu Ivankovic (Anicu)!

Mojih 10 Najbolji Dj-eva

1.Dj Joe Blingz
2.Dj Promo
3.Dj Tiesto
4.Dj Rush
5.Marco Nastic
6.Viper XxL
7.Dj Pučko
8.Dj Helena
9.ReMuS
10.Carl Cox


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

četvrtak, 20.03.2008.

Zika-Muzika

Slušam Thompsonapjevapjeva,neš malo Tehno također ostale domoljubne hrvatska
Volim poslušat neku stranu pjesmu al samo ak je dobra . . . .
THOMPSON JE ZZZAAAAKKKKOOOONNNNthumbupthumbupthumbup
Nekad sam znao poslušat cajke al sad ih mrzim,burninmadburninmadburninmadmadmad
Cajke ko bajke mrzim ih i pljujem i po njima psujem....!!
Vidimo se i ak netko sluša cajke da nikad nije ušo više ovdje!!!!!!!
Bye Bye wavemahmahwave



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.