Miky in love(LoveU)

07.11.2006., utorak

Nish ne pitajte 2

Mene ljudi,ovih dana prati peh.Ništa mi ne ide od ruke.Sad vidim koliko je bio u pravu jedan horoskop koji sam čitala prije početka škole "U početku če vam sve biti super,ali ne zavaravajte se!"Imalo je pravo.Mislila sam da če i moje učenje i sve biti ok,ali tko se usudi reči da 7 lagan,ubit lu ga!
Ne pamtim niti jednu godinu do sada ,a da sam je tako loše počela.Imam puno kečeva:
1.historija-ne brine me puno...več sam je ispravila
2.geografija-to je jedan od onih letečih kečeva...
3.hemija-čitaj 2
4.matematika-kriza
5.matematika-čitaj 4
6.ne znam za tog keca...da li je upisan ili ne...-biologija
I ljudi moji,sve je leteče osim ova 2 keca iz matke.Imam još 3 i 2,ali zaista se brinem.
No što se moje nesretne ljubavi tiče...
Onog klipana iz klupe počinjem čak i mrziti.Postao mi je tako ružan ko lopov...a ponaša se prema meni kao prema psu...ma i gore...
Nego...najbitnije stiže.
Dotična Erna je usrala stvar!
Nekidan ja idem s Emirom(BF).Same smo.Pričamo.Opća tema nam je prijateljstvo.Pričamo kako se nemožemo uzdati jedna u drugu jer se izdajemo.Znate,mismo jedna famozna 4...Emira,Amina,Erna i ja.Naizgled smo super drugarice.Ali ja kad kažem jednu stvar Erni,ona uprkos zakletvi da nikom neče reči,to sutra zna Emira,a preko sutra Amina.I sve tako...što ja dobijem od toga da kažem samo Erni(a ne želim da to i Emy i Amina znaju)kad to one ipak saznaju...
I tako mene Emy usred priče pita...
-Šta bi ti napravila...naprimjer...da je Erna rekla _ _ _ _(to je onaj drugi...dotični iz nish ne pitajte...1)da ga ti voliš?
Ja malo zastanem pa rekoh...
-Pa ako me samo više razdvojila od njega...živu bi je oderala...a ako mi je pomogla...ljubila bih joj noge(ne u tom smislu)
-Pa ljubi...
-Pa ljubila bih...
-Pa ljubi...
Tad mi dođe do mozga!
MOLIM?????????????????????????????????????????????????????????
Erna je zapravo zaustavila dotičnoga na hodniku i to mu rekla.Dogovor je da ja nekažem Erni da mi je Emira to rekla jer bi se u tom slučaju sve 3 počambale.
Ali sad mi je užasno.Osjetim mržnju i ljubav u isto vrijeme.
Mržnju:prema Erni...zamislite da osoba koju volite,kojoj se povjeravate,smijete sa njom,učini nešto takvo,a to vam ni ne kaže...i onda glumi da se ništa nije desilo...koji je to licemjer,koliko dvoličnosti...čak i da mi je pomogla...ali to mi je morala reči...možda se sada ne osječala ovako...možda sad,dok pričam s njom ne bih poželjela joj sve istresti u lice i baciti i nju i njezino prijateljstvo u zaborav...ali neču...neču ni zbog mene ni zbog Emy...
Ljubav:prema dotičnom...osječam se kao Minja iz knige "Ruža"!Glumimo...ja njega volim...on to zna...ali on ne zna da ja znam šta od zna...i na kraju..samo ne znam...da li i on mene voli...često uhvatim njegov pogled...ali se bojim...bojim da se to meni samo čini...da su to samo maštarije moje...bojim se da me ne odbije...
i ljudi moji...sad mi pomozite...odgovorite mi na ova sva moja pitanja,dajte utjehu...
POTREBNO MI JE....
KISS!!!

- 15:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog
Opis bloga
Tko te pegla?
Linkovi
Loveu
design
< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv