Miky in love(LoveU)

31.10.2006., utorak

.............................

Ne znam kako da počem!Sretna Noč vještica ako vam je!Ja je baš ne slavim ali eto...Ophigenya slavi pa opet....
No,nova i puno bolja vijest je...
KONAČNO IMAM DEČKA!
Sad ču vam dati opis,ali se nadam da se nečete smijati...
-Danial
-musliman(jako bitno,bar meni)
-18 godina(po mojim procjenama,ja mislim da muško mora biti starije)
-tako negdje iz daleke Malassian...
Veza je započela jutros oko 10,11 sati,sasvim spontano.Našli se na MySpace-u i u vezu...odmah me pitao...
Mislim,malo se izofirao...poslao je poruku Would u be my gurlfriend?
Najradije bih mu od govorila...No,i will not be yours gurlfriend...but i can be your girlfriend!
No glupost...
Ustravari,shvatila sam nešto...zašto ja uopće žurim pronači pravog?
Ako me u razredu nijedan ne gleda,šta ja tu mogu...nije mi suđen i točka...i zašto mi dragi mora biti nekakav krepo iz razreda?
Ja znam samo jedno...Negdje na planeti,hoda dotični i onaj pravi!
A veze na daljinu i totalnu razliku u svemu...pa mislim...ja i ovaj...možemo furati,ali tako daleko...možemo si izricati lažnu ljubav,samo radi zabave ili samo da imamo kome reči da furamo...možemo se po 100...puta prevariti a to ni ne znati...i kakva je to veza...ja ču nastaviti...ali če se i ta veza poput svih na daljinu rasprhnuti...
I opet...
Happy Hallowen!
Kiss

- 19:57 - Komentari (18) - Isprintaj - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog
Opis bloga
Tko te pegla?
Linkovi
Loveu
design
  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv