< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
ja
mia i ja
nera
azra
ana,nika,azra i kike
iva
pasko
andrina
petra
@n@
dome
marija i angela
žana
pepi
vicko i iva
ja i jelena
ivana i maja
sara

o meni....

NADIMAK:mime
D.ROĐENJA:24.12
TRENIRAM:plivanje
VOLIM:stranu mjuzu,
simpatiju,rock,školu
kad je zatvorena....
NE VOLIM:školu kad
je otvorena,sestre,
laž,umišljene ljude....
BOJIM SE:morskih psa i zmija
SIMPATIJA:aha baš ću vam reć
MANE:otkačena i luda
MOTO:budi svoj i slušaj rock
MSN:marija_drzic@hotmail.com

AVRIL

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


drugeeee

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


PJESMICE

Teško je gledati sunce
A ne voljeti njegov sjaj
Teško je voljeti nekog
A znati da je kraj

Ti na jednom , a ja na drugom kraju,
ko anđeli u nebeskom raju.
Anđeli se u raju sastaju s Bogom ,
a kad ču se ja sastati s tobom!?

LJUBAV JE TAJNA ZBOG KOJE SE PATI,
KOLIKO TE VOLIM NIKAD NECES ZNATI,
JER ŠTO IMAM ZA REĆI
SASTOJI SE OD DVIJE RIJEČI,
SLUSAJ IH MOLIM TE
JER SU ONE VOLIM TE!

TI SI NEBO I SUNCE,
TI SI MI VODA I ČISTI ZRAK,
NAJLJEPŠE SVJETLO I NAJLUĐI MRAK.
TI SI JEDINO ŠTO JA TREBAM
ZATO TAKVOG PRIJATELJA NIKOME NEDAM!!!

Daleko si od očiju ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo,
ni Bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

U njega zaljubljena,a tebe volim.
Njemu želim sreću,a za tvoju se molim.
Njega gledam,a tebi se divim.
Za njega umirem,a za tebe živim!!



Daljine razdvajaju ljude.
Zbog njih se tuguje,plače,
ali onome tko doista voli,
daljine ništa ne znače.


Kad umrem ne zovi popa neka me konobar zakopa.
Umjesto kriza zasadi šljivu i na nju objesi pivu.
Kad uskrsnem da si malo gucnem
i da se s tobom malo kucnem


Na staro mjesto se vraćam iz dana u dan
Možda se sretnemo opet kao nekad, znam
Prošle su godine, više nisi sam


Drama,život postat će joj drama
ostat će na stubu sama
kad shvati da si moj







ponedjeljak, 01.12.2008.

sve & svašta

Ejjj.ovo vam je poseban post. Prvo ću morat reć Dori da je nećemo više zezat. Ali sad je Angela na redu. Sorry al moram to mi je u krvi.supe dupe re.hh…evo ovako ako želite da stavim slike neke poznate face ostavite mi u komovima pa ču vidit jel dobra ideja. A sad taralara vaši omiljeni PAROVI. Ali sad ćete mi u komovima davat glasove.u ovom postu će biti 5 parova i svaki par koji skupi više od 20 komentara je zajedno na kraju ćemo spojit!!!! Cool. Evo ovako npr ja sad stavim neru i sad vi ostavljajte komove npr NERA i PERO itd…kužite…hh jesam i ja glupa..rtd…NERA,ŽANA,DORA,ANGELA,MARIJA Đ …..to su prva imena….nastavak posta je ovakav moram pričat o makedoniji.dobro sad ono kad smo došli u makedoniju i tamo u sobi smo bili ja,žana i nika. Na večer smo pošli do sobe asića i onih drugih i uzeli im domaćice i pobjegli ća. Oni poludili a nisu nam mogli doć do sobe jer je trenerica vikala.mis mo ujutro navile alarm u 5 ipo jer je u 7 bio doručak a moi smo htijeli gledat TV.Ja se probudila i probudila sam žanu.mi se neš smijale i opet zaspale.Probudile se mi i pita žana niku koliko je sati nika kaže 7 i 20,mi mislimo da je nika krivo pročitala i pitam ja žanu žana koliko je sati a žana 7 i 20.mi se skočile brzo uzele torbe nepočešljane pošle dole a oni svi gotovi doručka….ajmeeee…mi se ujutro iza natjecanja u hotelu gađali kušinima mene oberan opizdio meni se vrat uštako.niku ja mislim vupa pogodio a ona udarila glavom od zid i sa zida se diglo boje. Ja i,nika i žana se hrvale a vupa stoji na mom krevetu a mene nika baci ja direkt na vupu….majkoooo….…..mi kad smo se vračali iz makedonije cijelo vrijeme provaljivali.meni asić cijelo vrijeme govorio o osojniku a ja njemu spuštala na mokošicu…meni ja mislim moreti reko nešto velika si metar i žilet a ja kažem a ti metar i sjever…ajmeeee…i tako bila je ludnica….žana velika pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..xd



| Reci nešto pametno… (72) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.