Image and video hosting by TinyPic

Mislim na tebe
sunce izlazi
Dal ti falim kao meni ti
Promijenila sam se
Nećeš me prepoznati
Kada kažem koliko fališ mi

Zovem da ti čujem glas
da te podsjetim na nas
Da te pitam kako si
Što je novo ljubavi
Zovem da ti kažem sve
Tvoja sam i volim te
I da nemam nikoga
samo tebe jednoga!

Doll Avatars
Doll Avatars





Image and video hosting by TinyPic


Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

TTechnological
EExplosive
AAstonishing

Name / Username:


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Ti si zvijezda moga neba
Ti si sve što mi treba
Ti si moja crvena ruža
Ti si onaj koji mi sve pruža
Tebe moje srce voli
Ali ponekada me zbog toga boli
Povrijedi me to što kažeš
Ali znam da lažeš
Jer ja i ti smo kao jedno
I uvijek ćemo biti zajedno!

By: Te@( ja)


Doll Avatars
Doll Avatars



Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars





Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars



Image and video hosting by TinyPic

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena
ž


Free Music

Free Music



Free Music

Doll Avatars
Doll Avatars

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (4)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

Heh...Ovaj blog će biti cool, super, zabavan, smiješan, tužan
i uglavnom....moj!! PuffffffaImage and video hosting by TinyPicaaaImage and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




blinkyou.com




Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars



CursorsFree Cursors


............L¤v€.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
SArin blogić!!!
Dein blogać!!!
Fora blogić:))) Cool blog od cure!!>

Moji avatarcheki!!
OVO SAM VAM JA HEHHEH

Image and video hosting by TinyPic


Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

angel

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Image and video hosting by TinyPic

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

četvrtak, 31.07.2008.

UŽIVAJTE NA PRAZNICIMA!!!



| CoLoR My WoRlD (3) | Or ShUt Up | # |

utorak, 29.07.2008.

Obavezno pogledati arhivuuuuuuuuuuuuu
Obavezno jel ak ne pogledatecrynotuzan



| CoLoR My WoRlD (1) | Or ShUt Up | # |

ponedjeljak, 28.07.2008.

Mom putovanju nikad kraja!!! Jupiiii Afrika!!!

Hello ljudi ja idem u......................................Afriku (možda nadam se!)
Kak se radujem idem u Afriku u Tunis(kak coooooool)!!! Stara se sijetila te ideje a miiiiii.....Ma
ono hotel jebang bazen, slapovi!!!! Kada sam ćula isssse zamislite kak bi vi reagrali!!! A ak ne budemo išli (ne daj Bože) onda idemo na Vis!!!! A zamislite za jednu osobu je 3.burninmadburninmadburninmadkuna!! Al dobro i to je polupansion, prijevoz avionomyes!!!!!!!!!! Ovo je moj sannn!!!! Naprosto nemoguće!!! Ma i ako ne budemo išli nema veze imamo mi lijepih gradića i tu u Hrvatskoj!!! Zamislite piješćane plaže,deve, palme, brodići ma nešto izmiššššljeno!!!!!! Nadam se da ćete i vi tako uživati kao i ja!!! Teax!!!!

Čujte i počujte!!!!

Ja dobro smišljam rime i pjesme( ne da se hvalim)!!!! I ako neko na svoj blog želi pijesmu neku tko još niko nije ćuo nek mi kaže u komovima i ja ću vam napisati!!! Morate mi reći dali ta pijesma ovisi o ljubavi, prijateljstvu, obitelji i još toga!!!! Nećete požaliti samo javite!!!! Pussssssssssssssssssssssssa

Huuuuh vratila se ja s mora....bilo fenomenalno!!!

Ej ljudi vratila se ja s mora isse kak sam crnabelj!!!Majku mu kak sam uživala na suncu i plaži!!! Ali sam se vratila u šupak europe(Slavonijaburninmad)!!!
Moja sestra se upoznala sa rukometašima u nekom klubu i tamo su partijale do 5 ujutro!!!!
A ja...............Ja jadna sama ostala (a dobro imala sam Ivanu i Domu)!!!
Ja i tata plačali da idemo na rukometašku utakmicu a moja sestra i sestrićne ih upoznalebang!!
Glabna fora im je bila što su se upoznale sa Connectima i s Dragimcerek!!! Moja naj frendica
Sara je bila tamo i stvarno nam je bilo luuuuuuudo!!!! Kada prebacim slike sa fotića staviti ću vam jednu sa mora!!!! Ok išli smo na more bez stare jer ona morala neš kao raditi u kuć!!!I dobroo mi svi žalosni što smo se vratili iz Crikvenice!!!! Ali najveći šok smo doživjeli kada smo ugledali pola razrušene kućebangbang!!!!! Mama se samo smiješkalaheadbang!!!
Ali najbolji dio je..................što opet idemo na moreeeezujozujozujo!!!! Da, da idemo na Vis
jer mama nije bila na morudead!!! Kakkkkkkooooo doooooooooobro!!!!! Još ću vam se ja javiti PUUUSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAA!!!!

srijeda, 09.07.2008.

Ljudi......Napokoooon!!! :D!!!

Ljudi napokon idem na moreeeeeeeeeeeee!!! Idem u Crikvenicu i kada dođem jaoooooooooo odmah se bacam u more!!! Jedva čekam!! Tamo će biti moja naj naj frendica Sara!!! Uh ja i ona ćemo razvaliti plažu sa pijesmama i skokovima s mola!!!! Jedva čekam vidjeti preplanule zgodne frajere u uski majicama i kratkim hlaćicama (: !!!!!!!!!Idemo sutra ujutro ako ne ćitate datum to je 10.7.08.. Uh....ono spremala se ja za more a pišem post!! hh...A je ono!!! Ali mogu vam reći da jedva čekam....Moram se pohvaliti da sasm napravila 123 trbušnjaka na onoj spravi koju smo narućili iz top shopa...I ako se ne varam zove se AB ROCKET(: !!! Pa mislim i ja moram malo skiniti kile za plažu ;D !!!
Kada se vratim sa mora očekujem puuuuuuuuuuuuno komentara jer vam do 20 i nekog datuma
neću pisati postove ):!!!! Hehehehehehehehe ajde pusaaaaaaaaaaa i lijepo se provedite na plažama i puuno se sunčajte......Puno sunćanih pozdrava i pusiccccccaaa!!
A sada ću staviti koju slikicu da krasim malo svoj blog!!! Pufa Te@

Obavezno čitati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo ovako,.....Moj blog je duži pa da bi ste ga mogli cijelog vidjeti pritisnite srooooooooooooooooooooooooooooooz na dnu bloga imate riječ koja se zove ARHIVA
ali mislim da vi svi već to znate....Ali za one koje ne znaju tamo moraju pritisnuti obaveznooooooooooooooooooooooooo!!! Te@

Zakon mladih by: prepisala s nekog bloga (: !!


1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u čelo - čežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuče li djevojka mladića - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sa te
23.gledati u oči - volim te volim te

24.šaka kao odgovor - da
25.čelo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reći
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo

36.prije ljubljenja - gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti - djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice - želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima

ponedjeljak, 07.07.2008.

E sada...moji frendovi sa chata!

Evo obečala sam svojima sa chata da ću pisati malo o njima...DOvoljno je sam da ima kažem ime(:....I tako naj naj naj je DEA sa Larinog chata- cool cura!
Onda je stvarno simpa dečko mali slatki- heheheh!
Pa ima tu i....Cool dečko Rony-stvarno pijeva ko vuk!
Onda je tu i....Stella-cool curka sa cool web stranicom (:
Nesmijemo zaboraviti A_N_T_U- legendu sa chata
Pa da tu je i Ronaldo- on je stvarno super dečko i jako sladak po naravi
Hmmmmm....dark girl-ona je stara frajerica sa chata-cool cura
Da da tu je Donatela-luda za sladoledima(;
Imamo i Nikoletu-Fora curka
Isse kak sam zaboravila ARMADU 1987-Jao taj je zakon tip...(=!
IIIII....Joooj ima ih puno da ih sve nabrajam puno svima pusekoooooooooo!!!!
Svi ste mi vi Coooooooooooooool!!!

Image and video hosting by TinyPic

Moja naj frendica!!!

Moja naj frendica je Sara!!! Ona je stvarno cooooooooooooooooooooool!!!! Ja i ona smo stalno skupa....Nemožemo jedna bez druge no normalno j ai ona imamo sduge frendice ali ja i ona smo si suuuuuuuuuuuper i naj naj naj!!! Ja ne mogu bez nje jedino neznam jer ona moše bez mene(:!!! S njom stalno negdje idem i stalno se družimo skupa!!! Tako da smo si naj naj!!!!Danas sam bila sa svojom isto tako dobrom frendicom na banji ali je nešto ne dostajalo a to je bila ona!!! Nju mi niko ne može zamijeniti!! Ona je the best!!!! Pusa Sariiii naj osobi na cijeloj zemlji!!!! Te@!!

četvrtak, 03.07.2008.

Image and video hosting by TinyPic



| CoLoR My WoRlD (63) | Or ShUt Up | # |

Heeeej...Odmori su poćeliiiii...Prije 3 tijedna(hehehhehe)

Ehej ljudi pa praznici su napokon počeli....U išćekivanju suppppperee!!Jedva čekam da se bacim u slano, hladno, duboko more....Nisu praznici samo plaža i more nego nova druženja i simpatije!! Vrijeme je za kupanje, rashlađivanje, tulumarenje, romantiu i još puno toga što nam lijeto može priuštiti! Ljeto je jedno od četiri godišnja doba i najtoplije je od njih. Na sjevernoj polutki traje od oko 20. do oko 23. rujna. Na južnoj polutki traje od oko 20. prosinca do oko 21. ožujka. Na prvi nadnevak noć je najkraća, a dan najduži. Ljeto je jedno od godišnjih doba, koje po konvenciji na sjevernoj Zemljinoj polutki traje dio lipnja, cijeli srpanj, kolovoz i dio rujna, a na južnoj Zemljinoj polutki dio prosinca, cijeli siječanj, veljača i dio ožujka. Na dan početka ljeta, takozvanu dugodnevnicu (ljetnji solsticij), koja obično pada oko 22. lipnja, dan je najduži, a noć najkraća.

Ljeto 2006. godine za stanovnike sjeverne Zemljine polutke počelo je u ponedjeljak, 21. lipnja u 14 sati i 26 minuta po srednjoeuropskom vremenu. U isto vrijeme za stanovnike južne Zemljine polulopte počinje zima. Ljeto traje do 23. rujna svake godine. Ljeto je vrijeme
praznika za učenike i vrijeme kraćeg rada za punoljetne osobe koje su dobile posao.
I to je lijeto
Super se zabavite za ljetne praznike!!!!

...Volim te...I sve što radiš...

Prića o skromnoj curi koja je željela sreću:


Bila je subota kasno navećer...Subota je kada mladi izlaze u klubove i u šetnjice!
Nazvala sam Igora i pitala ga oće van sa mnom da uživamo i čagamo!
On je onako ne sigurno prozborio
-paaa....danas nemogu moram napraviti neki posao što mi je stara rekla!
Ok povjerovala sam mu! Nazvala sam svoju naj frendicu Ivnu i pitala je oće samnom van!
Ona je bila sauper raspoložena i rekla je naravno:::
Otišle smo do kluba i narućile 2 viskia s colom! Kada smo si malo popile otišle smo plesati...
Ali jedan taj okretaj mojom glavom...Bio je kao vijećnost! Vidjela sam Igora i Anitu kako se bezobrazno žvale...Skoro sam pala u nesvijest...Otrćala sam van sva uplakana!
Ivna je trčala za mnom i rekla je:
-nemoj suze trošiti na takvog kretena!
Naravno moja Ivna uvijeka je upravu...Zagrlila sam ju i ptišle smo kući!
Naravno tu većer u klubu me Igor nije ni primjetio jer se žvalio sa Andreom!
Bila sam tako jadna što sam se u njega zaljubila pa on je svinja!
Osjećala sam se usamljeno pa sam se odlućila da ipak ja i on malo porazgovaramo!
Nazvala sam ga ali pravo čudo javio mi se... On nije ništa rekao a već sam ga vrijeđala i vikala na njega! Sav je bio uplašen jer je znao kakve su poslijedice!
-slušaj me Karolina...Ja i ti nemožemo imati vezu jer nismo jedni za drugo....
Oći su mi suzile kao nikada do sada! Voljela bi biti njegova i stalno gledati ono što radi.
Jer ja volim njega i sve što radi ali to nije moja prića koju sam zamišljala!

BY: Tea (JA)



| CoLoR My WoRlD (11) | Or ShUt Up | # |

srijeda, 02.07.2008.

Rez

ode slikica i ova jako sam ružna!!!!!!!!!!

Evo obrisala ja sliku!! he he

Evo nema slike sada će doći druga!

Evo malo sam vam dodala drugu mjuzu ona je dosadna na kvadrat pa.....uživajte!!!!!
(= !!!! Pufffa

Što volim!

Evo odlućila sam napisati ono što volim ili ipak obožavam!

Volim:
Seberofl
Svoju obitelj
Svoje frendove
Svog simpu
Svoje mace
Konja Miška
Boga
Knige
Filmove
Ples
Jahanje
Plivanje
Čitanje
Svoj blog
Larin chat
Deu sa larinog chata
Saru (kao frendicuyes)

I to bi bilo ukratko!!!wave

Ono što ja volim raditi (hobi ukratko)!

Heh što ja kao cura volim raditi! Volim sve pomalo...Shopping, jahati, čitati, kompjuter i još mnogo toga! Volim raditi razne stvari a dvoje najdražih su mi jahati i shopping! Obožavam konje i njihov ponos, ali poslij jahanja odem u fini shopping i nakupujem se...Dođem inaće kući sa najmanje 3 vrećice! Volim ćitati jer mi to daje insiraciju te mi o moždane stanice... Kompjuter jednostavno volim iz navike...svi ga vole pa ga volim i ja! Hobi mi je još i plivanje...To mi je zakon sport jer mi se tijelo rekreira i obnavlja te mi mišići jaćaju! Danas sam bila na jezerima Banji...Tamo mi je uvijek zakon jer sam s prijateljicama! Evo to bi bilo ukratko to!!!! Pufa svimaaa!

Moje ime...Nevjerojatno božica!!!!

Tea je žensko ime, koje u Hrvatskoj većinom nalazimo među Hrvatima te manje među Srbima. Značenje imena dolazi od grčkog thea - božica. Tea je vrlo popularno ime, među prvih sto ženskih imena u Hrvatskoj, gdje danas živi preko pet tisuća osoba koje nose ovo ime. Slični oblici imena ili nadimci: Teja, Teica.

Moj ljubavni i društveni život!

Evo malo pišem i o svojim frendovima i frendicama ali i o svojoj ljubavi....Ja imam puno frendica ali jedna mi je najbolja a to je moja luda i coooooll S@r@!!!!Ona je stvarno cool i stvarno je pre super!!!! Ja sam jako društvena osoba ali nekada me preplave ljubavni osjećaji!!!! Imam simpatiju( ne dečka)"!! Neću vam još otkriti kako se zove! Moji frendovi me stalno podržavaju i kada sam tužna uvijek su uz mene!!! Moja simpatija je jako simpatićna ( pazato mi i je simpatija he he he eh)!!!! I to bi bilo malo o tome a ja ću vam još prićati booook puffaaa!!!!

Volim te na 31 jezik!

English - I love you
Afrikaans - Ek het jou lier
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fae
Bangla - Aamee tuma ke bhalo aashi
Belarusian - Ya tabe kahaya
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bosnian – Volim te
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Digy
Dutch - Ik hou van jou
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore

Nešto o meni!

Evo ja sam Tea kao što već većina zna...Luda kao uvijek! Volim jahati konje, ćitati OK, družiti se s frendicama i još puno toga jer ja sam jedna od onih ludih i veselih cura!Pozzzzz sve one koji su mi došli na blog i one koje nisu! puffaaaaaa!

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.