O MENI

Ime: Morenoparty
17. godsretan
Živim: Umag, Novigradhrvatska
Škola: IV. razred ekonomske školeheadbang
Treniram: nogometwave
Music: narodno i technoblablaparty
Favourite club: Juventuswavesretan
My msn: moki-17@hotmail.com

Mudre izreke



Dobri prijatelji nikada ne trebaju
dokazivati jedan drugome
da su prijatelji,oni to jednostavno znaju.


Poput stara kopača zlata,
moraš se pomiriti s time da trebaš
iskopati mnogo pijeska iz kojeg ćeš
poslije strpljivo isprati
nekoliko sićušnih zrnaca zlata.

Sreća je nusproizvod nastojanja
da nekog drugog učinimo sretnim.

Nije pošteno tražiti od drugih
ono što sami nismo spremni učiniti.

Ne možeš birati kako ćeš i kad umrijeti
jedino možeš izabrati
kako ćeš živjeti u ovom trenutku.

Naš posao nije vidjeti
što se nadzire u daljini,
nego što je jasno pred nama.

Grubost je pokušaj slabića
da bude jak.

Samo će ti pravi prijatelj,
reći da ti jelice prljavo.

Sreća je smisao i svrha života,
jedini cilj čovjekova postojanja.

Nada je dobar doručak,ali loša večera.

Pokušavamo li prisiliti druge da žive
u našem svijetu jer vjerujemo
da je to pravi svijet,
osuđeni smo na razočaranje.

Imali bismo više mira kad se ne bismo
opterećivali onim što govore
i rade drugi.

U životu se ne treba bojati ničega.
Treba samo razumjeti.

Nitko ne zna što može
dok nepokuša.

Riječima "ja to ne mogu" nitko
nikada nijepostigao ništa;
"pokušat ću" stvara čuda.

Čovjek se boji onoga što ne razumije.

Bogati su ljudi oni koji daju.
Tko mnogo daje, mnogo i prima.

Vrijediš samo onoliko
koliko vrijedi tvoja riječ.

Prijatelj je naše drugo "ja"

Želja za pobijedom bezvrijedna je
ako nema te volje pripremiti se.

Razum može zamijeniti
gotovo svaki stupanj obrazovanja,
ali obrazovanje ne može
zamijeniti razum.



Pravila

nemojte puštati zlobne komentare, jer oni stvarno ničemu ne služe


Evo nekih slika..

Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mare i Kate
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Kate
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljepotice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kate i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


E da..
Image Hosted by ImageShack.us


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

ej...pisat ću sve i svasta
nogomet..razred..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje posjećujem..sretan
Ivona..thumbuppartyrofl
Helly..thumbupsretan
Helly..BMW..sretan
Curice4eversretan
Varalicasretan
Tamia..smijeh
Vecinho..smijeh
Umaška koka..smijeh
Slatkica..sretan
Opasna maca..sretan
Cura iz Umaga..sretan
RK Umagsmijeh
Markothumbup
Stebih..thumbup







6 IsTiNa O žIvOtU:

1. ne možeš dotaknit sve svoje zube jezikom!

2.svi idioti nakon čitanja prve istine to i pokušavaju!

3.prva istina je laž!

4.sad se smiješ jer si shvatio da si idiot!

5.uskoro češ ovo pokazat sljedećem idiotu!

6.još uvijek ti je osmijeh na licu jer znaš da ćeš od nekog napravit IDIOTA!!!

utorak, 29.04.2008.

..Moja posla..

eii..waveljudi..šta ima kod vas?? meni se neda više pisat postove ali sam ovaj počeo pisat na nagovor Katarinethumbupthumbup
nemam pojma o čemu da pišemtuzancry..mogli biste mi vi pomoć..ha??sretansretan..dajte neke prijedloge i ja ću o tome pisat..šta kažete???..smiješno..ha???smijehsmijehsmijeh
blog sam zapustio..i nadam se da se ne ljutite ako vas ne komam jer stalno visim na msn-u...nutnutnut

ako se netko želi javit..my msn: moki-17@hotmail.com

e sutra je srijeda..thumbupthumbupzadnji dan nastave ovaj tjedan..jeeeeee
e da..nova vijest..oslobođeni smo polaganja državne mature..svi sretni..hehthumbupthumbupthumbupparty
u četvratak je otvorenje Daylighta..partypartynadam se da ću ić..
u petak Boban Rajović je u Planetu, i Bijelo Dugmepartypartyparty
četvrak, subota i nedjelja utakmice..finofinopartyparty

Završava se škola..thumbupthumbupmaturanti polako odlaze..crycrya mi svi tužni..crycrytočnije ja ne toliko..ali neke osobe da..pogotovo cure..crycrycry
evo malo o razredu...sretan
naš razred je kao uvijek lud..winkwinku zadnje vrijeme smo toliko lijeni da nam se ni neda pred ploču stajat..hahahahahasmijehsmijehsmijehsmijeh
danas sam čak čuo Mihaelu kako se smije..to je velik uspjeh..smijehznate..heh
Stiglo nam je proljeće, cvijeće cvijeta, ali i neke osobe cvjetaju..super..kissbar neko..jel tako Katarina..????kisskisskiss
u razredu smo čak dobili manekena..sretansretanneću otkrivat ime da nebi ugrozio život i karijeru mladom i perspektivnom momku..kako serem..ha?????naći će se on u ovome..hahahhahahahwavewavesretansretan
Marina uživa..kisskisskissčak i polaže za vozačku..to Mare uz tebe smo..kisskisskissbit će bolje samo ti nama ostani vedra i vesela i luda (na pozitivan način)kisskisskisskisskiss
Ana..kisse ti stvarno uživaš, Andrea..kisssamo ti nama jedinjaminjami, treniraj i radi kao d.j. (evo ti mala reklama..Andrea je D.J. Pawa i radi u MYSTICU)wavewave, Elmina..uživaj kao i dosad..wavewavewavewaveKristina..najbolja učenica u razreduthumbupthumbupthumbup

evo..mala zanimljivost..planiram radit tetovažu i želim vaše mišljenje o tome..
ja već imam u planu šta stavit i gdje stavit tetovažu, no ipak želim da mi pomognete i date neki prijedlog..može?????
to je bilo to..nadam se da ste sretni postom..sretan
sad ste vi na redu..thumbup
Pozz svim blogerima koji me komentiraju..hahakisskiss



| Make My Day (30) | Beautiful | # |

petak, 18.04.2008.

Napokon post...

ej ljudi..wavewaveeto me nakon šta ste me nagovorili da napišem post..winkwinkhehe
e malo ću vam napisat cijeli kalendar..beljbeljako se ne ljutite..hehe..mala promjena
i...9.4. smo pisali nacionalni ispit iz hrvatskog..crycryesej "Posljednji Stipančići"...na tu temu smo morali napisat između 600 i 800 riječi u vremenu od 180 minuta..crycryjoj tri sata sjedit bez pomaka..blablablablablabla
10.4.(četvrtak) sam "TREBAO" ić u Zagreb sa školom na neku smotru fakulteta..nononono
probudio sam se u 6 ujutro te krenuo sa frendom za Novigrad i čekao bus..nutnutnutali onako kako sam glup čekao sam bus na krivom mjestu..nutnutpuknucunakon 15 minuta čekanja zove me frendica iz razreda i pita me di sam..puknucupuknucuja joj kažem da čekam bus..a ona meni kaže da kroz Novigrad ne ide i kaže mi dali imam kako doć do Buzeta..blablablablablablablablablabla?? (oni koji znaju gdje je Novigrad znat će da mi je nemoguće bilo doć do Buzeta u kratkom vremenu..namcornamcor)..te sam ja odlučio vratit se kući..
na kraju je čak ispalo ok jer u 19:00 smo imali trening u Istarskim toplicama te mi je bilo super..masaža, bazen, sauna..odlično..thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
11.4. smo pisali prvi dio nacionalnog ispita iz Engleskog..finotakođer esej ali ovaj put 200 do 250 riječi u roku od 70 minuta..tema: nešto o mladima, prednosti i mane teenagera..thumbupthumbupthumbup
u petak smo također išli na bazen u toplice..tadođer je bilo do jaja..partypartypartypartyparty

u subotu sam bio u Planetu..partypartya bilo je ok..bila je Marinakisskiss, Miloš sa curom te još moje društvothumbupthumbupthumbup..moglo je bit i bolje da me nije živcirao jedan liknutnut..ali zaboravit ćemo..hehe
u nedjelju smo igrali utakmicu..thumbupthumbupsmijehsmijehpobijedili smo 2:0..toooooowavewave
i cijeli ovaj tjedan me hvata neka prehlada..neznam ni sam šta mi je..hehewavewave
jbt. kako mi je brzo prošao tjedan..njamipartysutra nema škole...jeeee
sutra najvjerojatnije idem van u Planetpartypartypartyparty..kao uvijek..hehe
nadam se da će bit super i špica..thumbupthumbup
e da jedva čekam otvorenje Byblosa za 4 tjedna..thumbupmislim da će bit D.J. Morales kao i zadnje 3 godine..partypartywavewavehehe
e nadam se da ste sretni..thumbupthumbuphehe
Pozz svim blogerimawavewave..cijelom 3.dwavekisskiss..i mojoj ekipi..wavewavewave
e da..sretan rođendan Kristini (Slatkica) iz Umagakisskiss



| Make My Day (40) | Beautiful | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.