O MENI

Ime: Morenoparty
17. godsretan
Živim: Umag, Novigradhrvatska
Škola: IV. razred ekonomske školeheadbang
Treniram: nogometwave
Music: narodno i technoblablaparty
Favourite club: Juventuswavesretan
My msn: moki-17@hotmail.com

Mudre izreke



Dobri prijatelji nikada ne trebaju
dokazivati jedan drugome
da su prijatelji,oni to jednostavno znaju.


Poput stara kopača zlata,
moraš se pomiriti s time da trebaš
iskopati mnogo pijeska iz kojeg ćeš
poslije strpljivo isprati
nekoliko sićušnih zrnaca zlata.

Sreća je nusproizvod nastojanja
da nekog drugog učinimo sretnim.

Nije pošteno tražiti od drugih
ono što sami nismo spremni učiniti.

Ne možeš birati kako ćeš i kad umrijeti
jedino možeš izabrati
kako ćeš živjeti u ovom trenutku.

Naš posao nije vidjeti
što se nadzire u daljini,
nego što je jasno pred nama.

Grubost je pokušaj slabića
da bude jak.

Samo će ti pravi prijatelj,
reći da ti jelice prljavo.

Sreća je smisao i svrha života,
jedini cilj čovjekova postojanja.

Nada je dobar doručak,ali loša večera.

Pokušavamo li prisiliti druge da žive
u našem svijetu jer vjerujemo
da je to pravi svijet,
osuđeni smo na razočaranje.

Imali bismo više mira kad se ne bismo
opterećivali onim što govore
i rade drugi.

U životu se ne treba bojati ničega.
Treba samo razumjeti.

Nitko ne zna što može
dok nepokuša.

Riječima "ja to ne mogu" nitko
nikada nijepostigao ništa;
"pokušat ću" stvara čuda.

Čovjek se boji onoga što ne razumije.

Bogati su ljudi oni koji daju.
Tko mnogo daje, mnogo i prima.

Vrijediš samo onoliko
koliko vrijedi tvoja riječ.

Prijatelj je naše drugo "ja"

Želja za pobijedom bezvrijedna je
ako nema te volje pripremiti se.

Razum može zamijeniti
gotovo svaki stupanj obrazovanja,
ali obrazovanje ne može
zamijeniti razum.



Pravila

nemojte puštati zlobne komentare, jer oni stvarno ničemu ne služe


Evo nekih slika..

Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mare i Kate
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Kate
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljepotice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kate i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


E da..
Image Hosted by ImageShack.us


  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

ej...pisat ću sve i svasta
nogomet..razred..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje posjećujem..sretan
Ivona..thumbuppartyrofl
Helly..thumbupsretan
Helly..BMW..sretan
Curice4eversretan
Varalicasretan
Tamia..smijeh
Vecinho..smijeh
Umaška koka..smijeh
Slatkica..sretan
Opasna maca..sretan
Cura iz Umaga..sretan
RK Umagsmijeh
Markothumbup
Stebih..thumbup







6 IsTiNa O žIvOtU:

1. ne možeš dotaknit sve svoje zube jezikom!

2.svi idioti nakon čitanja prve istine to i pokušavaju!

3.prva istina je laž!

4.sad se smiješ jer si shvatio da si idiot!

5.uskoro češ ovo pokazat sljedećem idiotu!

6.još uvijek ti je osmijeh na licu jer znaš da ćeš od nekog napravit IDIOTA!!!

ponedjeljak, 12.11.2007.

Početak

Prvo, ciao!!!
Ja sam Moreno, idem u 3 razred ekonomske škole u Bujama...,
Kako sam došao na ideju o pisanju bloga?: ne znam..., jednostavno mi je došlo..., a mozda da prezentiram sebe, nadam se u dobrom smislu, ali to ćete vi komentirati..................
Ali da ne okolišam na ovom blogu ću pisati što mi se događa u životu, saznati ćete skoro sve o meni kroz postove koje ću pisati vama...
nesto o meni već pise, ali evo još treniram nogomet, izlazim u rox - novigrad,..slušam folk i techno
zivim sam s mamom u malom selu pokraj novigrada u istri...mane naravno imam kao i svaka osoba,...vrline...ne bi o njima..!
Anti talent sam za sviranje, plesati znam, a kad sam pijan mogu i zapjevat...!
radim kao konobar vikendima u jednom restoranu u mojem selu...ne mogu se na nista pozaliti jer je radna atmosfera odlična, sefica...ne moze bolja biti...barem meni...radim s još dvije konobarice koje ovom prilikom pozdravljam...Eliza...i...Martina
prijatelji...ima ih...između ostalih, denis-prijatelj iz sela...katarina-najbolja prijateljica, ide samnom u razred...i...marina-frendica iz razreda...i naravno elmina koja se ljuti sta je nisam spomenuo
ciao kate, best friend...
ciao marina, ozdravi jer ti ne prepoznajem glas kad pričaš, čudan je...
ciao elmina...
ma ciao i cijeli III.d,,, a cijeli ono 9 učenika, hahahahahaha ( toni, ana, andrea, marina, elmina, kristina, katarina, mihaela i ja)... ma ciao svi!!!!!!!!!!!
komentirajte da znam dali da nastavim pisati!!!!......



| Make My Day (10) | Beautiful | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.