Copyright © 2006 by:Super_Designer ((http://superdesignerdesigner.blog.hr)) ® Probudila se iz zimskog sna - Just because of love - Blog.hr
khaiDesigns.com blogskin by khaiDesigns

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





OPIS BLOGA
Ponekad se osjecam tužno,usamljeno i nesretno... Tada utjehu nalazim u pisanju ovih pjesama. Ali nisam ja uvijek tužna,ima i lijepih trenutaka koje volim podijeliti s drugima u obliku stihova... Nadam se da ce vam se svidjet! :x :x :x

Dogadja li se prava ljubav samo jednom u zivotu?
Da!
Mozda...
Ne!
  
pollcode.com free polls

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr















Music Video Codes by VideoCure



Rihanna Lyrics

Ponešto o meni :)

IME: Sanja
NADIMAK: Saaanja,Lutkica
ŠKOLA: medicinska,Wrapche
RODJENA: 28.06.1990. u Mostaru,BIH
ŽIVIM: Zagreb,Sesvetska Sopnica
VOLIM: Izlaske,mjuzu,frendice i frendove,dečke...
NE VOLIM: ŠKOLU,laz,nepravdu,dvolicnost...
SLUŠAM: narodnjake i strano,uglavnom sve i svašta!:)
IZLAZIM: San Antonio,M&M,Paradiso...

Evo i moje slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Credits

četvrtak, 14.06.2007.

Probudila se iz zimskog sna

Ej,ljudi moji... Evo javljam vam se nakon stoljeća šutnje... Skoro sam zaboravila da imam blog smijeh Nisam ja kriva,nešto me kompjuter u zadnje vrijeme nevoli... rofl Otkrila sam da mi susjede imaju blog (pozdrav Nataliji i Romaniwave)pa eto se sjetila svoga bloga i pogodila(nekim čudom) lozinku...
U međuvremenu se zbilo svašta i ništa... Škola je ok,ljubav još bolje(imam dečka naughty ). U subotu idem na Thompsona hrvatska pa vam javim kako je bilo.
Evo i jedna moja pjesmica...
Cao,volim vas sve... kiss


Ritam ljubavi

Bila je noc vrela,puna strasti,
Bila je tama al' svjetlo u meni.
Tvoje usne moje htjele su ukrasti,
U igru punoj strasti ti kreni.
U ritmu ljubavi zapleši u san,
Vodi me putem vjecne sjene.
Ne čekaj jer svanut će dan,
Ne daj da ovaj trenutak uvene...
- 23:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.