< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

O mom životu......zna biti tužan i veseo, dosadan i zanimljiv.....



Free Music

Free Music



Free Music



My Heart Will Go On Lyrics



Sound Bites: Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MENI DRAGI LJUDI....

Semy- zakon cura, super frendica, super osoba, zabavna, ma najbolja....
Anci- dovoljno je reći da se znamo 13 godina......moja best frendica....
Barby- takoder se znamo 13 godina....takoder jedna od best frendica.....
Neshvacena- ovu curu ne znam dugo, ali je predobra, najbolja.....dosta smo slične....
Thegoldengirl- takoder je neznam bas dugo, ali je cura zakon.....draga, slatka, ma super cura.....
Samo jedna Ana-odličan blog....obavezno posjetiti...
Lucasova mama-prva liga blog.....
Girly_girl88-savršen blog....cura piše odlično.....

Image and video hosting by TinyPic




Get free graphics at BlingyBlob.com!







See the pyramids around the Nile
Watch the sun rise
From the tropic isle
Just remember darling
All the while
You belong to me
See the market place
In old Algiers
Send me photographs and souvenirs
Just remember
When a dream appears
You belong to me
cerek

She's so lucky, she's a star
But she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking
If there's nothing missing in my life
Then why do these tears come at night


Image and video hosting by TinyPic



Young girl, don't hide
You'll never change if you just run away
Young girl, just hold tight
And soon you're gonna see your brighter day

JOHN STAMOS

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

 

[srijeda][29.08.2007.]

HMMMM.....

ajme, postaje mi naporan svaki dan......svaki dan je isti.....zasitila sam se lita već, a opet na drugu stranu strah me faksa i nepoznatog....ali navikne se čovjek...mora.....sinoć nisam išla vani, nisam mogla ni psihički ni fizički......previše me to iscrpilo.......ali razmišljam da odem danas.....već sam malo odmornija.......za par dana mi je rodici rodendan, ajme jedva čekam slavlje....cayman pa maya.....bit će ludopartyparty......pa mi je frendici rodendan......nakon svega toga, organiziramo tulum partyzato što smo upali na faks.......a i usput će to biti oproštajka.....neću ih viditi 3 miseca......ajme izgorit ću.....da vas više ne pilam svojim glupostima, pozdrav svima.......a oni koji idu na drugi rok, zelim vam puno sriće.....pussssaaaaaa



[ 12 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][28.08.2007.]

UZAS....

moja skola na maturalcu u grčkoj, a pozari haraju.....tako sam se zabrinula.....ali sam pročitala u 24 sata da su na sigurnome, i da su u kontaktu sa hrvatskim veleposlanstvom u ateni......hvala bogu....



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][25.08.2007.]

DOSADA....

još jedno dosadno popodne......vanka je vruče, ne ide mi se na more baš, ovo lito sam se dva puta kupala u zadru......ostalo na otoku......frendica mi je otišla na ekskurziju, šmurc......mogu slobodno reći jedna od best frendica......svaku većer sam vanka, malo mi je dojadilo, ali ni doma nemogu stati.......za misec dana se selim u zagreb na fakultet, malo me jeza vata.....strah me tamo samu u nepoznato......a dobro imam sunu.....jučer ujutro sam bila sa frendicom iz razreda na kavi, nisam je vidila sto godina.....ispričale smo se, saznala još neke nove stvari koje mi nije rekla za vrijeme nastave jer sam već tada bila previše ljuta.....ali to je vrijeme prošlo, ti ljudi su iza mene, neki za mene ni ne postoje...došlo je novo doba....vrijeme za nova poznanstva i uživanja.....sad sam nova osoba, drugačija, bolja, sretnija i zadovoljnija....zato vam ljudi šaljem svima pusu.....kiss



[ 10 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][22.08.2007.]

50.......

50. POST....
ha,ha........
odlučila sam objaviti pjesmu koja je prva liga.....znat ćete svi o čemu se radi.......

serija-dodir s neba


Image Hosted by ImageShack.us




What if god was one of us
Just a slob like one of us
Just a stranger on the bus
Trying to make his way home
Just trying to make his way home
Like a holy rolling stone
Back up to heaven all alone
Just trying to make his way home
Nobody calling on the phone
Except for the pope maybe in rome



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][18.08.2007.]

MRZIM IH.......

mrzim te glupe saobračajne......nakon svega sinoć mi rođak strada na motoru u splitu...nije strašno kako je moglo biti......napuka mu je treči kralježak....rekli su da će biti ok...ja se iskreno nadam.....



[ 13 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][15.08.2007.]

SALI.....

da, bila sam na fešti u salima......bilo je preludo....kao što sam obečala sekama, da ću piti...ljudi moji pila sam, i malo više, nećemo u detalje.......to znaju samo odabrane osobe...he,he,he.......prljavci su bili u subotu, ičo u nedilju....ma nemam riječi pre ludo.......spavali smo u brbinju kod frendice, autom putovali do sali.......ujutro i popodne na plažu u jaz.......u ponedilhak smo otišli u zaglav, otvorio se neki novi kafić rock cafe......igrali biljar, pili.....i tako.....ta četri dana, ludnica........



[ 6 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][09.08.2007.]

dnas sam odlućila da mi post bude o dvije pjesme, pjesme su super samo što pjevač koji ih izvodi mi nije baš najdraži....ali nema veze.....

1.Dražen Zečić- ima li nade za nas- ova pjesma je tako savršena....baš prava ljubavna.....obožavam ju........kad sam ju slušala nedavno donila sam jednu odluku, hvala bogu nisam pogrješila......

2. Dražen Zečić- malo je

Nisam tražio ništa više
Nego ime kao drugi
Malo sreće i ljubavi
Kao svi drugi ljudi.

I nisam molio Boga
Da baš previše mi da
Samo da bude jednak
Među jednakima

A onda Bog dao mi sve
A ja ko smrtnik
Kaza " hvala ne,
ne trebam više pomoć tvoju
jer sad imam sve."

I umalo prevari sve svoje bližnje
I zavoljeh još jednu bez imalo grižnje
A Gospod kaže: "Kad si sit ne prevrći stol,
Jer osjetit ćeš opet isto
Da je ljubav samo ponos i bol."

Evanđelje po Marku kaže
Što je ljudima drago Bogu ne,
A mi uvijek tražimo ispriku
Za sve svoje postupke
I kad bi postali vlasnici
Zemlje, sunca, vjetra, neba, kiše
Malo je, malo je, malo je,
Malo je, malo je i uvijek tražimo više

ova pjesma je zakon........kad mislim da mi u životu ne ide, da nemam ništa....sjetim se stiha:kad bi postali vlasnici
Zemlje, sunca, vjetra, neba, kiše
Malo je, malo je, malo je,
Malo je, malo je i uvijek tražimo više

pooozzzzddddraaav



[ 10 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][07.08.2007.]

HMMMM..........

hmmm, rekla sam da ću se javiti kad se sitim nečeg pametnog, e pa nemojte se nadati....ništa pametno.....
znate razmišljala sam o djetinjstvu, kako je to bezbrižno razdoblje, samo se igramo, zezamo, smijemo, ne zabrinjavamo se oko gluposti....a sad......užas, želim se vratiti u djetinjstvo......ma šala super je meni sada, našla sam društvo koje mi odgovara i koje me razumi, i baš sam sretna zbog toga i veliko im hvala......upisala sam fakultet, a mislila sam da neću jer se jednostavno nisam vidila kao studentica a i jer su neki ljudi govorili da neću uspiti ali to mi je bio dodatni motiv za rad, i dokazala sam da mogu sve što poželim ali uz mnogo rada...sada uživam u ljetu, u ljetnim ljubavima.......napokon i ja već duže vrime SRETNA....
Curke hvala vam......anica, andela, semy, anci, zelja, barby, mare, emily, petra...........



[ 13 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][06.08.2007.]

OPET JA.....

evo mene opet......ne znam što bih pisala, a nešto mi se piše....da, zanimljivo!!!!!!nononono
u nedilju idemo u brbinj, ja se nadam na salsku feštu....na prljavce......jedva čekam....obečala sam sekama da ću malo popit za njih....to ja uvik kazem, pa ništa....ali moram, imam ja svoje razloge.....smijehsmijehsmijeh
danas nam i roberto otišao doma......jao nama......
mislim da sam postala dosadna......pa idem ća...kad se sitim nešto za napisati, ali pametno....javit ću se.....svima veiki pooooooozzzzzzzzzz



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[petak][03.08.2007.]

A ŠTO REČI.....

evo mene opettt.......danas bi kao trebala vanka sa sekama ali kiša pada...ma nema veze....prestat će to je zadar..... ajme, jučer je u grad došao lazo, malo me iznenadio nisam ga očekivala......pa smo išli s njim vani sinoć, a danas je otputovao doma......baš šteta...svi polako odlaze...šmurc....nonononono
tek za godinu dana ću ih opet viditi.......
pozzzz anici koja nezna što da radizujozujozujo......ah ti dečki...večeras čemo pričati......



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][01.08.2007.]

TEK TAKO.....

ajjjjjooooooooojjjjjjj......nemam pojma šta da napišem, pa se onak bezveze javljam, jer na tv-u nema ništa...u biti ima ali tata gleda utakmicu......bila sam na kupanju danas ali od kupanja ništa...zasili mi na kavu i pričali...i tako.....sutra mi seka definitivno dolazi iz bolnice.....ajme jedva čekam, da ju vidim...i malog lucijana......kiss
sljedeci tjedan na festu u sali...ja se nadam...
joj netko nema pojma o čemu se radi...ajme jadne.......headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang



[ 23 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.