< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

O mom životu......zna biti tužan i veseo, dosadan i zanimljiv.....



Free Music

Free Music



Free Music



My Heart Will Go On Lyrics



Sound Bites: Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MENI DRAGI LJUDI....

Semy- zakon cura, super frendica, super osoba, zabavna, ma najbolja....
Anci- dovoljno je reći da se znamo 13 godina......moja best frendica....
Barby- takoder se znamo 13 godina....takoder jedna od best frendica.....
Neshvacena- ovu curu ne znam dugo, ali je predobra, najbolja.....dosta smo slične....
Thegoldengirl- takoder je neznam bas dugo, ali je cura zakon.....draga, slatka, ma super cura.....
Samo jedna Ana-odličan blog....obavezno posjetiti...
Lucasova mama-prva liga blog.....
Girly_girl88-savršen blog....cura piše odlično.....

Image and video hosting by TinyPic




Get free graphics at BlingyBlob.com!







See the pyramids around the Nile
Watch the sun rise
From the tropic isle
Just remember darling
All the while
You belong to me
See the market place
In old Algiers
Send me photographs and souvenirs
Just remember
When a dream appears
You belong to me
cerek

She's so lucky, she's a star
But she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking
If there's nothing missing in my life
Then why do these tears come at night


Image and video hosting by TinyPic



Young girl, don't hide
You'll never change if you just run away
Young girl, just hold tight
And soon you're gonna see your brighter day

JOHN STAMOS

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

 

[utorak][31.07.2007.]

HHHEEEELLLLOOOO.........

hheeeelllooooo ljudi....evo mene.....sinoć je bila noć punog miseca.....ništa zabavno.....počelo je grmiti i kiša padati...pa smo se pokupili i otišli doma.......ah, seka se još nije vratila iz bolnice, mali je dobio žuticu i imao je temperaturu....šmurc.....jedva čekam da dođu kući........sljedeći vikend, koliko sam uspila skužiti je fešta na salima.....imamo namjeru doći....kod frendice u brbinj, pa putovati do sali.......jaaakkkko daleko...moš mislit.......ah, zanimljivo.....
čiju mate??????partywink
nije mi DOBRO eeeeee????partywink



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][29.07.2007.]

POSTALA SAM TETA.....

Da, da.....seka mi je rodilayes.....mali ima crnu ricavu kosu....ajme sladak je.......jedva čekam da dođu doma........
jučer smo bili u brbinju ponovo.......bilo je super....kupali se žderali....dobila sam modrice....ali nema veze....moramo opet nazad, jer su nas ponovno pozvali........tako... još jedena novost.....ošišala sam se.......imam šiške.......smijeh



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][24.07.2007.]

IZGORIH!!!!!! HELP ME.............

Joj poludit ću.......headbangne mogu stati u zadru....headbangja bi nazad u brbinjyes....fali mi.....ljudi, zabava....sve mi faliparty......ne funkcioniram bas najbolje otkad sam se vratila......umrit ću.......ajme znam dosadna sam.......ja želim nazad................nije mi DOBROthumbup....... izgorila sam......ne znam šta da radim, dosadno mi je.....svaki dan u zadru je isti......kava, piće, van.....bla,bla....želim se maknuti odavde....dogovarali smo se da čemo na festu na sali....kampirati....to bi bilo zanimljivo....samo da se maknem........nnnnnooooooooooooooooooooo
veliki pozdreav saljem andeli, semy, anici, anci, želji, barby, mari, emily...itd..............



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][23.07.2007.]

BRBINJ.....

evo novi postttttttttt......nisam se dugo javljala, bila sam sa frendicama u Brbinju i danas se vratih....bilo je preludo....jedna frendica vozi auto pa smo po cilom brbinju non stop đirali autom.....išli smo na Saharun, prekrasnu plažu izludirali smo se...bilo nas je 7 i svi smo stali u auto.....oborili smo rekord......zatim sutradan na feštu na Savar....bilo je preludo......jednostavno samo uživali....i obožavam te ljude.....svima šaljem poooooooooooozzzzzzzzzzzz........petru, kreši, juri, lazi, želji, anci, i našoj vozačici barby....... e da navukla sam pola brbinja na Sandijevu pjesmu Sunce moje to si ti......e i cola mi nije suđena u brbinju.............. i za kraj pjesmu koju smo pjevali sinoć jer se blizio naš odlazak...

- nećemo sutra doma jer doma nas znaju svi.......- mi bi nazad u brbinj.........



SANDI- SUNCE MOJE

Danima je sivo nebo iznad krovova
Nesto sitno iznad nule cujem s radija ali mene grije moja ljubav velika
Tjera me da vidim sunce iznad oblaka

ref:
Sunce moje to si ti, dar sa neba najveci
Nitko nece saznati mi cemo se ljubiti
Sunce moje to si ti, dar sa neba najveci
Nitko nece saznati, mi cemo se ljubiti

Tvoje oci tamne kao more duboke
Salju meni znane tajne poruke
I jedva cekam da ti ljubim usne crvene
Sakrice nas zuti mjesec da nas ne vide

ref:
sunce moje...

nanana



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][16.07.2007.]

.............................

I wish I had your pair of wings

Had them last in my dreams

I was chaising buterflies

Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes

Cause what they see`s aa angel hive

I`ve got to touch that magic star

And greet the angels in their hive

Sometimes I wish I were an angel

Sometimes I wish I were you

And all the sweet honey from above

Pour it all over me sweet love

And while you`re flying around my head

Your honey kisses keep me fed

I wish I had your pair of wings

Just like last night in my dreams

I was lost in paradise

Wish I`d never opened my eyes

Sometimes I wish I were an angel

Sometimes I wish I were you

But there`s danger in the air

Tryin` so hard to be unfair

Danger`s in the air

Tryin`so hard to give us a scare

But were not afraid

Sometimes I wish I were an angel


Sometimes I wish I were you

Wish I were you

Oh I wish I were you



[ 6 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][14.07.2007.]

UPALA SAM...........

ljudi moji upala sam............na pravni studij, odnosno na socijalni rad......tako sam sretna.......u utorak opet u zagreb upisati se......ajme meni ne mogu virovati....smijehsmijehsmijeh



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][05.07.2007.]


Dan po dan godina
Još jedna knjiga sjećanja
Prozore zatvaram
Već sunce u njih udara
Dan po dan godina
Još jedna knjiga sjećanja
Što da volim
Što da sanjam
Neka ide godina
Ništa me ne zanima

Ne pitaj me kako živim
kako živim
bez tebe
Nemam čemu da se divim
Samo puštam godine
Ne pitaj kako živim
Kako živim bez tebe
Neka idu godine
Neka idu bez mene
Neka idu bez mene
Nek`se nikad ne vrate.



[ 10 KomentarA ][PrinT ][# ]


SVAŠTA PO MALO.....

Ej ljudi.....tako sam umorna od ovog učenja...danas mi je repertuaru filozofija....pa sam vam napisala jednu izreku...odnosno kategorički imeperativ.....ne pitajte me ništa, ne razumim se ni ja baš nešto posebno......uživajte


Radi tako da maksima tvoje volje postane opči zakon



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][04.07.2007.]

SKORO PA SAVRŠENO......

Sve se čini onako skoro pa savršeno………..jesam sretna sam nakon dugo vremena…..napokon sretna….okružuju me ljudi koje cijenim i koji mi znače u ovom kratkom životu….još da upišem fakultet…..presritna…ali, postoji samo jedna stvar koja me mući, i jedna osoba koja će mi faliti do kraja života……ali što se može sama sam si kriva zbog toga…….sad sam se malo rastužila….ali nema veze sutra u maje…….semy, ja, neshvačena, anica, i moj dragi….čudno zvuči….he, he……smijehsmijehcerek



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][03.07.2007.]

VRATILA SE JA IZ ZAGREBA.......

Vratila se ja iz Zagreba…….bila sam se prijaviti na prijemni…ajme gužve, a vruče…..ne mogu virovati…i tako ja predala na filozofski, hrvatski i pravni…..a u nedilju opet gori….ajme, neda mi se……a moram proći taj prijemni….upoznala sam zadranku na pravnom, baš nice girl…….e da srela sam tonku na filoz. i hrv. studiju….. i još nešto …moram promjeniti ime bloga….he, he, he cerekcerekcerekcerekcerekcerek



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][02.07.2007.]

LOVE IS IN THE AIR........


Ljubav je nešto najljepše na svijetu…….

Image and video hosting by TinyPic



[ 9 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][01.07.2007.]

A ŠTO REĆI..........

ej…ljudi…evo mene nakon zanimljivih komentara…vjerovatno ste pomislil „ koja je ovo glupača?“….nisam, bez brige budite…ugl. u utorak idem u Zagreb prijaviti prijemni, pa se vračam isti dan….a onda u nedilju ponovno u Zagreb ali ostajem nekih tjedan dana…..prijavit ću se na tri faksa: filozofski; hrvatski studiji i pravni….negdi ću upasti valjda….iako su neki rekli da neću…..to su zlobni ljudi…..kad si dobar snjima onda za tebe sve naj….a kad nisi sve najgore…….pozzzzzzzzz svima….čujemo se…..wave



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.